1. Hoe oud ben je? 13
2. Bi, hetero of gay?bi
3. Hoe vaak masturbeer je? 6a7 keer per week
4. Weten je ouders dat je dat doet?nee
5. Slaap je naakt?nee
6. Heb je al seks gehad?nee
7. Zo ja, deed de eerste keer pijn?
8. Hoe zie je er uit (bijv. Bruin haar, lengte etc..)?wil ik niet vertellen
9. Welke cupmaat heb je?b
10. Scheer je je schaamhaar?nee
11. Wil je dat je partner schaamhaar scheert? alleen als die geenen het wil
12. Al eens gepijpt?nee
13. Ben je verliefd?ja
14. Vind je jezelf mooi?ja
15. Doe je make-up op? nee
16. Sport je? Zo ja, welke? -
17. Als je hetero of bi bent, op wat voor jongens val je? als zig niet gaan uit sloven
1. Hoe oud ben je? 152. Bi, hetero of gay? Ik heb er niet echt een naam voor, wil niet in een hokje3. Hoe vaak masturbeer je? Ongeveer 3 keer per week4. Weten je ouders dat je dat doet? Ja5. Slaap je naakt? Nee6. Heb je al seks gehad? Nee7. Zo ja, deed de eerste keer pijn? -8. Hoe zie je er uit (bijv. Bruin haar, lengte etc..)? Heel donkerrood (eigenlijk soort heel donkerbruin/zwart met rode gloed) kort haar, blauw-grijze ogen9. Welke cupmaat heb je? Ik zou het niet weten, ik draag geen bh's, wel ooit gedaan maar die had mijn moeder gekocht omdat ik het zelf niet wou kopen.10. Scheer je je schaamhaar? Nee11. Wil je dat je partner schaamhaar scheert? Moet diegene lekker zelf weten, maakt me helemaal niks uit.12. Al eens gepijpt? Nee13. Ben je verliefd? Nee14. Vind je jezelf mooi? Nee15. Doe je make-up op? Als ik me edgy voel wel16. Sport je? Zo ja, welke? Nope17. Als je hetero of bi bent, op wat voor jongens val je? Jongens die zichzelf zijn en zich niet als iemand anders voor doen. En ze moeten vooral niet jaloers zijn.
Alvast bedankt en succes!
Ik heb een goeie vragenlijst voor de meiden hier!
Ik ben zelf een jongen btw.
1. Hoe oud ben je? 14
2. Bi, hetero of gay? lesbi
3. Hoe vaak masturbeer je? 9x PER DAG
4. Weten je ouders dat je dat doet? NEE
5. Slaap je naakt? JAA
6. Heb je al seks gehad? JAA MET MIJN NICHT
7. Zo ja, deed de eerste keer pijn? NEE
8. Hoe zie je er uit (bijv. Bruin haar, lengte etc..)? BRUIN HAAR BRUINE OGEN 1,74
9. Welke cupmaat heb je? C/D
10. Scheer je je schaamhaar? JAA
11. Wil je dat je partner schaamhaar scheert? HOEFT NIET
12. Al eens gepijpt? NEE DAT IS VIES
13. Ben je verliefd? JA VERLIEFD OP MIJN NICHT
14. Vind je jezelf mooi? JA
15. Doe je make-up op? JAA
16. Sport je? Zo ja, welke? NEE
17. Als je hetero of bi bent, op wat voor jongens val je? NEE
Alvast bedankt en succes!
Ik heb een goeie vragenlijst voor de meiden hier!
1. Hoe oud ben je? 14
2. Bi, hetero of gay? Hetero
3. Hoe vaak masturbeer je? 5/6x per week
4. Weten je ouders dat je dat doet? Ja mijn moeder heeft me wat seksspeeltjes gegeven en we kunnen er open over praten. Als ik ga masturberen of seks ga hebben zeg ik dat ook gwn tegen degenen die op dat moment thuis zijn om awkward situaties te voorkomen
5. Slaap je naakt? Vaak string of naakt maar als ik ongesteld ben dan een normaal slipje
6. Heb je al seks gehad? Ja
7. Zo ja, deed de eerste keer pijn? een beetje
8. Hoe zie je er uit (bijv. Bruin haar, lengte etc..)? blond licht gekruld haar tot net onder mijn schouders, blauwe ogen ben 1,70 meter lang en heb mooie ronde billen
9. Welke cupmaat heb je? 85B
10. Scheer je je schaamhaar? Ja ik heb mijn vagina altijd open en bloot
11. Wil je dat je partner schaamhaar scheert? Ja dat is wel het schoonst en mooist
12. Al eens gepijpt? Ja
13. Ben je verliefd? Ja
14. Vind je jezelf mooi? Best wel
15. Doe je make-up op? Een beetje
16. Sport je? Zo ja, welke? Ik zit op hockey
17. Als je hetero of bi bent, op wat voor jongens val je?op jongens met een leuk karakter
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.