Vraag

sex stiefzus

  • 18 May 2020
  • 6 reacties
  • 2176 Bekeken

Badge

Hey,

Ik wil zoo graag seks met mijn stiefzus , ze is gwn zo knapven heeft perfecte borsten en een mooie kont, hoe vraag ik dat?


6 reacties

Heyy

Ik denk gewoon best niet. Lijkt me een beetje vreemd om te doen , nee? Ik vind het persoonlijk best vreemd dat mensen seks hebben met “familieleden” al is ze een stiefzus vind ik het alsnog een beetje vreemd. Nouwja je doet lekker wat jij wilt.

Dit is een best nutteloze reactie besef  ik  nu.

Groetjs

Kaas123

Hoewel jij er eigenlijk niet om vraagt, sluit ik mij hier aan bij Kaas123.

 

“M-m maar we zijn geen familie, want dit en dat”
Wanneer je dat moet uitleggen, is er iets aan de hand.

Het lijkt mij dus niet echt aan te raden om je zus hier om te vragen.
Wat zouden je ouders of je vrienden er van denken?
Je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen dat je haar knap vindt, maar ik zou jou toch echt aanraden om iemand anders uit te vragen.
 

Badge

je mag best wel zeggen dat je haar knap vindt maar om sex vragen zou ik niet doen ga gwn met haar praten enzo mischien lukt het hh

Reputatie 2
Badge +3

Inderdaad seks met familie mag niet dus ga met haar praten en misschien wil zij het ook

Zoals @MensPersoon al zei, seks met stieffamilie is niet aan te raden. Ikzelf kan me enigszins herkennen in deze situatie in de zin van dat ik mijn stiefzussen ook knap vind en af en toe op ze/haar geil, maar echt seks moet je niet willen. De keuze is aan jou.

Reputatie 2
Badge +2

heyy het beste is niet dat doe je gewoon niet net zo als verkrachting en vermoorden heb je gewoon geen sex met je stiefzus

 

kuzz

Reageer