Vraag

sex op vakantie

  • 27 June 2023
  • 20 reacties
  • 1119 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een jongen en ben al ontmaagd, maar ik sta al een tijdje droog, binnenkort ga ik op vakantie en ik zou graag weer wat met een meid doen, sex of gwn wat mond/ handwerk, hebben jullie wellicht tips? 

 

We zitten in een staan caravan...


20 reacties

Tip, seks doe je uit liefde met elkaar en niet even hup hup en omdat jij op vakantie wat met een meisje wil doen! Heel veel meisjes vinden het vervelend als er op deze manier over ze gedacht en omgegaan wordt!!! Seks is super speciaal, en doe je omdat je dit beide wilt en er genoeg vertrouwen is en je weet van elkaar wat je graag wilt of fijn vindt! Dus ga gewoon lekker vakantie vieren en behandel de meisjes daar met respect!

Ligt er aan waar je naartoe gaat maar er zijn genoeg meiden die hiervoor open staan.  Dat heb ik vorig jaar ook wel gemerkt op vakantie. Ik ben zo niet maar genoeg mensen die er helemaal voor gaan.  

Hey,

Ik vind dat seks iets speciaals moet zijn; en niet iets uit verveling of omdat je gewoon zin hebt. Seks moet je met een special persoon doen, niet de eerste beste. Een paar jaartjes wachten tot je iemand vindt, lijkt me iets beter idee. Als één of andere gek naar mij toe zou komen (geen verwijt), met de vraag of ik seks zou willen, dan zou ik diegene de rest van me leven haten.

Dus ik vind het niet zo’n slim idee.

Hey,

Ik vind dat seks iets speciaals moet zijn; en niet iets uit verveling of omdat je gewoon zin hebt. Seks moet je met een special persoon doen, niet de eerste beste. Een paar jaartjes wachten tot je iemand vindt, lijkt me iets beter idee. Als één of andere gek naar mij toe zou komen (geen verwijt), met de vraag of ik seks zou willen, dan zou ik diegene de rest van me leven haten.

Dus ik vind het niet zo’n slim idee.

Ik vind dat ook maar er zijn genoeg mensen die er anders over denken.  Die vakantie juist het moment zitten om te experimenteren zonder dat mensen thuis het weten en je niet als slet wordt gezien.  Ik heb 2 vriendinnen die vorig jaar ontmaagd zijn op vakantie en daar ook op uit waren. 

@Mimo Klopt, daarom hou ik me eigenlijk nooit bezig met seks topics. Ik heb hier ook 0 verstand van. Ik vind experimenteren op die manier niet echt goed. Stel dat je later getrouwd ben, dan heb je daarvoor al 10 000 keer seks gehad en dan is er toch niks speciaals meer aan. Beetje overdreven, maar toch.. Wat jouw vriendinnen doen, moeten ze helemaal zelf weten. Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik begrijp gewoon niet waarom die mensen dat doen. Ik ben sowieso een tegenstander van seks bij minderjarige. (zit hem in me opvoeding, denk ik (: )

Daarom bemoei ik me hier ook nooit mee. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @HandigeHerrie,

 

zoals je ziet zijn er 2 'kampen’ met heel verschillende meningen.

Ik ben het met @Mimo eens, maar snap ook heel goed wat @TikTak schrijft.

Ik zou zeggen, zolang iedereen die seks met elkaar heeft en wil dat van mij mag doen.

Misschien nog een tip: zorg sws voor je eigen veiligheid qua anticonceptie en voorkoming van verspreiding van SOA's en nog leuker is het als je ook met anderen rekening houdt.

 

Fijne vakantie iedereen, met of zonder one-night-stands of misschien wel echte liefdes.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

 

 

Persoonlijk zou ik gewoon wachten totdat er iemand op je pad komt en waar jij een relatie mee aan wilt gaan, en dan kunnen jullie experimenteren. Dat is de beste mannier maar dat kan wel lang(er) duren.

Als je gewoon seks gaat hebben met mensen die je niet goed kent en eigenlijk niet echt gevoelens voor hebt is er een hele grote kans dat je er later spijt van krijgt. Maar voor de rest is het aan jou hoe je het wil aan pakken.

 

 

 

 

 

Hoi @HandigeHerrie,

 

zoals je ziet zijn er 2 'kampen’ met heel verschillende meningen.

Ik ben het met @Mimo eens, maar snap ook heel goed wat @TikTak schrijft.

Ik zou zeggen, zolang iedereen die seks met elkaar heeft en wil dat van mij mag doen.

Misschien nog een tip: zorg sws voor je eigen veiligheid qua anticonceptie en voorkoming van verspreiding van SOA's en nog leuker is het als je ook met anderen rekening houdt.

 

Fijne vakantie iedereen, met of zonder one-night-stands of misschien wel echte liefdes.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Hahaha nou eigenijk ben ik in het kamp: ik zou het zelf niet doen.  Maar ik weet gewoon dat er genoeg meisjes ( en jongens) geen problemen mee hebben.  Vorig jaar was ik op een grote camping in Kroatie en ik leerde daar echt een knappe jongen kennen.  Hij vroeg of ik iets met hem wilde doen maar zei me ook dat hij zich de avond ervoor en de avond daarvoor door 2 verschillende meisjes had laten pijpen op het strand.  Nou ik vind dat dus vies dus ik wilde niks meer met hem doen.  Maar ik weet gewoon dat het vaak ook anders is. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mimo,

 

ik begreep wel dat je er zelf geen voorstander van was en nu helemaal na dat verhaaltje over die jongen die al door 2 andere meisjes was gepijpt en toen aan jou vroeg of jij zin had om ook nog iets met hem te doen... 

Maar ik wilde jou noemen, omdat jij uit eigen ervaring, nou ja, uit uit eigen waarneming of misschien nog beter uit verhalen die anderen aan jou hebben verteld 😀 (heb ik me genoeg ingedekt zo 😂), weet dat er behalve jongens ook meisjes zijn die er geen problemen mee hebben om seks te hebben met anderen tijdens hun vakantie.

Zelf heb ik wel eens een vakantievriendje gehad die op seks (nooit meer als aftrekken en pijpen) uitliep  voor een paar dagen, maar niet elke dag een ander vriendje….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zou het zelf ook niet doen en ik denk dat ik er later wel moeite mee zou hebben als ik een vrouw of vriendin krijg die het al met 5 mensen heeft gedaan. Kijk 1 of 2 kan nog wel als ze daar in een goede relatie mee zat.

Maar ja iedereen moet voor zich zelf bepalen, maar denk wel aan je toekomst. 

 

Groetjes, 

@Ann0 

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het zelf ook niet doen en ik denk dat ik er later wel moeite mee zou hebben als ik een vrouw of vriendin krijg die het al met 5 mensen heeft gedaan. Kijk 1 of 2 kan nog wel als ze daar in een goede relatie mee zat.

ik moet zeggen dat 5 mensen, vooral als je 30+ bent, helemaal niet zo heel veel is hoor. Maarja, dat is voor iedereen anders

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Tja, als je echt op zoek gaat naar seks op vakantie is dat altijd wel te vinden. Of je het moet willen moet je voor jezelf bepalen.

Ja, seks in een relatie is veel mooier maar gewoon ‘seks voor de seks’ kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik ben er dan ook niet per se op tegen maar denk er wel goed over na.

En wat je ook gaat doen, doe het veilig!

Reputatie 7
Badge +4

@benebird ik had het meer over 18-23, want 5 voor 30+ is prima, ik heb er zoiezo niks tegen naar ik zou het zelf niet erg een fijn gevoel vinden

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +9

@benebird ik had het meer over 18-23, want 5 voor 30+ is prima, ik heb er zoiezo niks tegen naar ik zou het zelf niet erg een fijn gevoel vinden

18 - 13 en met 5, kijk als jij vaak naar studenten feestjes gaat is dat ook nog wel te doen hoor😂 en ik hoop zoiezo niet dat je op ie 23ste gaat trouwen?

 

Reputatie 7
Badge +17

Je moet sws geen waardeoordeel hebben over met hoeveel personen iemand seks heeft gehad.

Je moet sws geen waardeoordeel hebben over met hoeveel personen iemand seks heeft gehad.

Daar ben ik het wel mee eens in de zin van ik vind dat iemand dat zelf moet weten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel afknap op jongens die nu al met 25 meiden hebben gezoend.  Dat is denk ik ik omdat voor mij een zoen dan meer betekent en ik zou het fijn vinden als we er een beetje dezelfde betekenis aan hangen. 

 

Hoi @Mimo,

 

ik begreep wel dat je er zelf geen voorstander van was en nu helemaal na dat verhaaltje over die jongen die al door 2 andere meisjes was gepijpt en toen aan jou vroeg of jij zin had om ook nog iets met hem te doen... 

Maar ik wilde jou noemen, omdat jij uit eigen ervaring, nou ja, uit uit eigen waarneming of misschien nog beter uit verhalen die anderen aan jou hebben verteld 😀 (heb ik me genoeg ingedekt zo 😂), weet dat er behalve jongens ook meisjes zijn die er geen problemen mee hebben om seks te hebben met anderen tijdens hun vakantie.

Zelf heb ik wel eens een vakantievriendje gehad die op seks (nooit meer als aftrekken en pijpen) uitliep  voor een paar dagen, maar niet elke dag een ander vriendje….

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

Hahaha ja ja voldoende ingedekt

Reputatie 7
Badge +17

@Mimo Ja, snap ik. Het is ook prima om je eigen standards te hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

 

ik heb ook wel seksdingen gedaan met meer dan een paar jongens, weliswaar over een wat langere periode. Ik denk daar soms wel eens over na waarom ik dat 'gedaan heb’ of dat dat 'gebeurd ís’ en ik ben voor mezelf tot een soort conclusie gekomen dat de hoofdreden geen lust was….

Korte uitleg:

in het begin was het vooral nieuwsgierigheid hoe dingen werken en wat er kan…

later gaf het mij, behalve een fijn gevoel dat je van seks krijgt ook vooral een soort van veilig gevoel en geborgenheid in periodes dat ik het moeilijk had met het verlies van papa en mama. De meeste jongens wisten van mijn situatie en hebben die nooit misbruikt. Het was mooi en eerlijk hoe wij dat samen deelden en het had voor ons niks met seks om de seks te maken

 

Ik vind het ook daarom wel mooi wat @tim16  zegt over dat je nooit een waardeoordeel moet hebben over het aantal personen waar iemand seks mee heeft gehad en ik snap ook wat @Mimo  daar over zegt: iedereen mag zeggen hoe het voor hem/haar/hen voelt, zonder dat je daarmee een ander ‘veroordeelt’ voor wat ie gedaan heeft.

Wat mij betreft is het ieders vrije keuze, zolang alles vrijwillig en met instemming van alle partijen gebeurt.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Je moet sws geen waardeoordeel hebben over met hoeveel personen iemand seks heeft gehad.

Nee, vind ik ook! Als iedereen over alles gaat oordelen, wordt de wereld wel een chaos (is het al...),. Laat iedereen dat lekker zelf uitzoeken. 

Reageer