dit was vorig jaar gebeurd ik had toen een relatie van een jaar we hadden al een tijdje sexueel contact ik gaf hem hoofd ens en hij deed ook dingen bij mij, op een dag gingen we naar zijn huis en had ik een condoom ik zou hem eigenlijk hoofd geven maar uiteindelijk liep het anders hij deed de condoom zn bbc en toen ging het in mijn vagigagina maar niet helemaal want zijn broer kwam dus ging ik weg, ik vraag me nu dus af of ik ontmaagd ben of niet??
Bladzijde 1 / 1
Als je sex heb gehad ben je ontmaagd en gezien jouw vriendin sex heeft gehad (wat ik op dertien jarige leeftijd en nog veeeeel te jong vind maar ja dat moet je zelf maar weten) is ze ontmaagd ja.
als hij niet is klaar gekomen in jouw maakt niet uit met of zonder condoom je bent gewoon nog steeds maagd je ka je V card ergens anders swipen nog
als hij niet is klaar gekomen in jouw maakt niet uit met of zonder condoom je bent gewoon nog steeds maagd je ka je V card ergens anders swipen nog
BESTE TOPIC
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.