Vraag

Sex op je 15e?

  • 17 July 2020
  • 6 reacties
  • 2044 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey mensen,

 

ik ben nu 15 jaar en mijn vriendje is 14 jaar, ik zie jullie denken zovan: beetje raar dat je vriendje jonger is. Nou daarom wil ik eerst even zeggen dat ik en mijn vriendje en super blij zijn met elkaar en dat we het soms wel lastig vinden dat hij jonger is, maar dat we dit allebei heel graag willen. We zitten allebei in dezelfde klas dus opzich is het niet heel raar ofzo. In december word ik 16 en in februari wordt hij 15 ( er zit dus meer dan een jaar verschil). Maar goed, daar wilde ik het niet over hebben.

Laatst heeft mijn vriendje me voor het eerst gezoend en gevingerd, ik heb hem daarna ook af getrokken en laten komen. Laatst vroeg hij aan mij of ik al klaar ben om ontmaagd te worden, maar ik zit heel erg met dat we nog best wel jong zijn. Opzich ben ik er wel klaar voor maar ben bang dat ik er spijt van ga krijgen op een latere leeftijd. En aangezien we nog maar 1,5 maand samen zijn, weet ik niet of dit goed is.

Wat denken jullie?

 

Alvast heel erg bedankt!! ( :


6 reacties

Ik zou niet zo zitten met dan leeftijdsverschil van een jaartje. Jullie ziten in dezelfde klas dus heel logisch. Jij bent 15, hij 14, so what, helemaal niet gek.

Ik snap dat je jezelf nog wat jong vindt. Maar ik heb zeker ook gehoord van anderen die nog jonger waren. Dus 15 is helemaal helemaal niet zo gek hoor. Als jij je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Maar waarom denk je dat je er later spijt van ga krijgen?

Je zegt ook dat jullie pas 1,5 maand samen zijn. Dat vind ik persoonlijk nog wel heel vroeg omdat elkaar al te ontmaagden. Ik zou het zeker nog eventjes aankijken.

 

Maar voor alles geldt, als jullie je er goed bij voelen en er klaar voor zijn, houdt niets jullie tegen. Helemaal jullie eigen keus. (Als, doe het dan natuurlijk wel veilig. Je zit niet te wachten op een tienerzwangerschap).

 

Groetjess:kissing_heart:

@xLisa 

Ik denk dat ik spijt ga krijgen omdat ik later dan denk zovan, ik had niet zo vroeg ontmaagd moeten worden, ik had moeten wachten tot mijn 18e. Ik vind 1,5 maand ook heel erg vroeg, ik denk dat ik er echt nog niet klaar voor ben en nog een tijdje wil wachten. We zullen het zeker veilig doen! 
Heel erg bedankt!! UwU

Btw 

Ik wilde even zeggen dat mn vriendje echt te vertrouwen is! Het klinkt n beetje alsof hij een beetje te oversekst is als ik dat goed zeg, maar dat is absoluut niet waar, we houden ervan om gewoon samen gezellig te zijn, en samen dingen te doen.

als je het echt graag wilt dan zou ik t gwn doen, maar je moet er wel zeker van zijn dat je er klaar voor bent. Doe het sowieso veilig! er zijn genoeg mensen op hun 15e ontmaagd.

Reputatie 2
Badge +1

1,5 maand samen is wel vroeg voor seks, denk ik. Maar 15 is (voor de meeste) opzich een normale leeftijd om ontmaagd te worden. Het ligt ook aan de eprsoon zelf. De ene wil het op zijn/haar 16e, de andere op zijn/haar 13e & de andere op zijn/haar 25ste.

Hey ik ben een meisje van 15. Ik heb een jongen 17 jaar ontmoet via snap. Heel veel serieuze gesprekken en ook over seks enzo. Over 3 weken gaan we meeten want hij woont in Breda en ik in emmen, hij komt eerst naar mij toe. Ik vind het hem heel leuk en hij mij ook dat zegt die ook steeds alleen nu zijn we een beetje elkaar an het opgeieln enzo via snap en ik vertrouw hem echt maar is dat raar of gewoon normaal.

Reageer