Vraag

Sex op je 14e

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

Badge

Ik ben 14 en een jongen. En ik wil best wel een keer sex hebben maar meisjes vinden van mijn leeftijd die dat willen is lastig en dan meisjes die nog bij mij in de omgeving wonen vinden is ook lastig. Iemand die een tip heeft ofzo? 


3 reacties

Heyy

Ik denk dat je best gwn begint met een vriendinnetje. Als jullie een tijdje samen zijn kun je, als zij het ook wilt, de stap maken naar seks.

Enkel en alleen als zij het ook ziet zitten!

Groetjs

Hey Dylan_058

 

Zoals Kaas123 zei, is het opbouwen van een relatie een mooie eerste stap in de richting van seks. Seks lijkt me tenslotte fijner met iemand waar je een oprecht goede band mee hebt, wat in een relatie het geval hoort te zijn. 

 

Je hebt er die voor de ‘friends with benefits’ optie gaan. Dat betekent dat je seks hebt met iemand, zonder je in een relatie te bevinden met die persoon. Als je goed communiceert met de persoon waarmee je dit doet, kan dit werken. Echter zijn goede gesprekken en afspraken hierbij van belang, en is niet iedereen even geneigd om zonder relatie over te gaan tot seks. 

 

Ik raad je af om met het eerste welwillende meisje zomaar het bed in te duiken. Wacht alsjeblief tot je iemand kent waar je je goed bij voelt. Leer die persoon eerst wat beter kennen, en denk er dan over na of je eventueel intiemer zou willen worden met die persoon. 

 

Ondanks de sterke verlangens die je waarschijnlijk ervaart, hoef je je niet te haasten. Op jouw jonge leeftijd is de kans groot dat er zich nog vele kansen tot seks zullen aanbieden, ook als die momenteel (nog) niet zichtbaar zijn. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Heyy

Ik denk dat je best gwn begint met een vriendinnetje. Als jullie een tijdje samen zijn kun je, als zij het ook wilt, de stap maken naar seks.

Enkel en alleen als zij het ook ziet zitten!

Groetjs

Aan zoiets dacht ik idd al aan. Alleen het enige probleem is een vriendin krijgen dat is nou niet iets wat makelijk gebeurd. 

Reageer