Vraag

sex op 9e

  • 31 May 2020
  • 5 reacties
  • 3717 Bekeken

Badge

Hallo allemaal, ik heb toen ik in groep 5/6 zat seks gehad met een meisje uit mijn klas, het begon gewoon omdat we beste vrienden waren en ik ging bijna elke dag na school bij haar spelen, en dan haalde mijn ouders me voor of na het eten op. op een dag zaten we bij haar op de kamer en hadden we het over verkering en zoenen enz. Toen hebben we elkaar gezoend.(we wilde gewoon proberen hoe het voelt) maar toen we dat hadden gedaan gingen we steeds verder van zoenen naar samen gewoon in bed liggen met shirt uit enz en uiteindelijk hebben we dus seks gehad. We hebben het er daarna nooit meer met elkaar of iemand anders over gehad en waren gewoon nog vrienden en deden alsof er niks gebeurd was. Nu zit ik in de 2e klas en ik heb sinds ik vanaf de basisschool af ben eigenlijk al geen contact meer met haar. Ik wil dat wel want ik dacht laatst terug aan al onze herinneringen enzo en toen kwam ik erachter dat ik haar best wel mis.

 

mijn vraag is dus hoe ik het moet aanpakken want we zijn al bijna 2 jaar verder zonder contact dus ik vind het best moeilijk en raar om weer contact met haar op te nemen.

 

voor degene die nu gaan zeggen leuk verzonnen enzo reageer aub niet want het is echt zo en ik wil gewoon echt advies.

 


5 reacties

Ik kan me best voorstellen dat je weer contact met haar wilt. Als ik jou was zou ik haar opzoeken op instagram, toevoegen op snapchat of desnoods via facebook zoeken tenzij je haar nummer nog hebt dan gwn appen. Ik zal beginnen met vragen hoe het met haar gaat en dat jullie al een paar jaar niks van je hebt laten horen. Maak er een beetje een spontaan berichtje van.

Als ik dat meisje zou zijn geweest zou ik wel bang zijn dat je meteen weer seks wilt hebben en dat kan best even schrikken zijn ook al voelde die keer misschien wel positief voor haar, dan kan het nog steeds even schrikken zijn dat je ineens weer opduikt. Daarom kan je er misschien wel bij zeggen dat je gewoon weer eens contact wil, niet meer dan dat. Als jullie eenmaal contact hebben kan je daar eventueel over beginnen als ze daar zelf nog niet over is begonnen als je dat wilt natuurlijk anders niet.

 

Ik hoop dat ik je zo goed heb begrepen en je heb kunnen helpen:blush:

 

Groetjes van een lieve meid van 14, kusjess:kissing_heart:

Badge

Dankjewel!! Als het trouwens niet duidelijk was ik wil niet contact om weer seks met haar te hebben maar gewoon omdat ik onze vriendschap mis 

meer tips zijn altijd welkom

Reputatie 2
Badge +3

@Anoniem132 

 

Niet flauw maar is je pp dan wel groot genoeg voor seks

Reputatie 2
Badge +1

zoek contact met haar op, en zeg dat je wil afspreken maar echt geen seks hebben en dat je daar nu gwn niet aantoe bent hoor. En zeg dat je gwn wil afspreken als vrienden

Badge

Ik ben blij dat er nog iemand is met een zelfde soort verhaal, ik loop hier al 5 jaar mee rond en heb het nog tegen niemand durven zeggen. Dit is een echte opluchting.🤗

Reageer