Skip to main content
Vraag

sex op 13e?

Hoi allemaal ik ben 13 bijna 14 maar wil heel graag een keer sex met iemand hebben maakt me niet uit hoe oud ze mag van mij zelfs in de 20 zijn maar hebben/hadden jullie dat ook op je 13e?

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 26 maart 2025

Ik denk dat veel kinderen dat hebben op die leeftijd. Maar dat wil niet zeggen dat je het zomaar met om het even wie moet doen.  Doe het met iemand die je echt leuk vindt.  En in afwachting van echte seks is er altijd nog masturberen - dat is ook fijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 29 reacties
  • 27 maart 2025

Heyy, het is helemaal normaal dat je nieuwsgierig bent naar seks op jouw leeftijd, zeker omdat je lichaam en gevoelens veranderen. Maar het is heel belangrijk dat je zeker weet dat jij het écht wilt en dat de ander dat ook wil. Seks moet altijd met wederzijds respect en op een veilige manier gebeuren.

Wat je zegt over leeftijdsverschil is iets om goed over na te denken. Iemand die ouder is, heeft vaak veel meer ervaring, en dat kan voor allerlei ‘problemen’ zorgen Ze weten vaak beter hoe ze iemand kunnen beïnvloeden, en dat is niet altijd eerlijk.

Daarnaast is seks niet zomaar iets wat je ‘even doet’. Er moeten eerst andere dingen gebeuren, zoals vertrouwen opbouwen, goed kunnen praten over grenzen en wensen, en je veilig voelen bij de ander. Seks is niet alleen fysiek, maar ook emotioneel iets groots.

Je hoeft je echt niet te haasten. Intussen kun je allerlei andere dingen doen, zoals ontdekken wat je fijn vindt, praten met iemand die je vertrouwt, of gewoon genieten van het leven zonder druk. Het belangrijkste is dat je het doet op je eigen tempo, met iemand waarbij je je veilig en gerespecteerd voelt. 

Liefs,

Ellen xx

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 224 reacties
  • 28 maart 2025

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft het hoort bij het seksueel ouder worden. 

Dat wil niet zeggen dat je zomaar iedereen kan gaan bespringen. 

want “met iemand” voor je eerste keer is nogal drastisch omdat het eig betekent dat het je niet uitmaakt of hoe het meisje eruitziet of welk karakter ze heeft en of ze het fijn vind met jou en of ze het ook echt wil met je. Een meisje is een mens, geen neukding. Je bent vgs mij veel te jong voor seks ook al denken de hormonen in je lichaam er anders over. Doe maar lekker masturberen intussen. 

En let op : 13/14 seks met iemand van 20 is strafbaar

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 48 reacties
  • 28 maart 2025

Lieve schat, ik ben omtmaagd op mn 11de (de dag dat ik 11 werd) ik ben nu 14 en geen spijt van gehad kijk wel uit dat je het vilig doet je moet nie zwanger worden ofc

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 29 maart 2025

Op je 11e?!?!?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen