sex op 13e

  • 27 December 2020
  • 12 reacties
  • 1496 Bekeken

Hey jongens en meiden,

ik ben zelf een meisje van 13 en zit op de middelbare. Het klinkt misschien raar maar vingeren vind ik best fijn. Ik denk vaak na over hoe het is om seks te hebben en zou eigenlijk wel een x seks willen hebben alleen ken ik niemand in mijn omgeving die dat ook zou willen of nu al aan moet denken.. weten jullie hoe ik seks met iemand kan krijgen? 
 

Xx 


Dit topic is gesloten

12 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Rustig aan het komt vanzelf

 

groet

djeroontje

Ik heb da probleem ook.

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Een relatie krijgen? Of met oudere KINDEREN omgaan… ookal zal ik dat niet aanraden. 

Wacht gewoon af, het komt vanzelf wel

Reputatie 1
Badge +1

Goeie vraag, helaas teleurstellend antwoord! Ik weet het eeeeeecht niet.
Ik ben een jongen en ik zou het ook wel eens willen proberen maar ik zal wel zien wat er in men leven gebeurt :))

 

ik ben een jongen en ik wil het ook graag maar het gaat gewoon niet tenzij je een of andere orgy vrienden groep hebt

naar mijn mening is 13 een piesie jong, maar goed iedereen moet doen wat ze willen. gewoon veel met jongens omgaan kijken of je 1tje leuk vindt en dan gaat het verder.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb altijd het idee dat jongens ook al seks willen, ik ben een jongen van 13 en kan niet wachten tot mijn eerste keer.  Dus als je goede vrienden bent met een jongen kan je dat gewoon vragen.

Badge

Reactie verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding  forumregel 6 en 7. 

Verwijderde quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Kijk ik wil wel maar het probleem is dat je geen gegevens mag uit wisselen en dat kan ook niet want dan word je bericht direct verwijders :(

Echt he ben een jongen van 13 en wil het graag met je doen maar je kan geen gegeven laten weten en weet ook niet hoe je het anders voor elkaar moet krijgen

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

Badge

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.