Vraag

sex op 12 e

  • 3 July 2020
  • 4 reacties
  • 917 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 12 en heb al sex enz, ik heb het gedaan met een jonge die ik pas 2 maanden kende en hij was niet eens m’n bf is dit normaal anders hebben jullie gwn recht om me uit te schel


4 reacties

Badge

Hoi ik ben 12 en heb al sex enz, ik heb het gedaan met een jonge die ik pas 2 maanden kende en hij was niet eens m’n bf is dit normaal anders hebben jullie gwn recht om me uit te schel

als je in de pubertijd komt wil je experimenteren  met dat soort dingen en dus is het zeker normaal  mijn moeder is psycholoog geweest en zij dit ook tegen mij. en wat knap dat je dit op openbaar wil delen goed dat je om hulp hebt gevraagt :)

ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen succes groetjes nola034

Hoi

 

Velen zijn op hun twaalfde nog niet toe aan seks, maar het kan zeker dat jij hier wel al behoefte naar hebt. In principe ben ik eerder voorstander van seks met iemand die je al een langere tijd kent, maar als deze jongen en jij beiden enthousiast instemmen met wat er gebeurd, is het ok. 

 

Denken jullie wel aan de nodige bescherming? Condoom, pil, enz.

 

Gr. Kenshin

Hallo Cher_x :)

Het is wellicht wat beneden het gemiddelde (16-17) maar het is vrij normaal om jonger al te experimenteren met seksuele activiteiten.

-TheMightySlayer <3

Hallo Cher_x :)

Het is wellicht wat beneden het gemiddelde (16-17) maar het is vrij normaal om jonger al te experimenteren met seksuele activiteiten.

-TheMightySlayer <3

Ik zou zweren dat het gemiddelde al op 14-15 lag ondertussen, maar idd, het kan wel gewoon.

Reageer