Sex of geen sex

  • 29 November 2014
  • 5 reacties
  • 563 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ,
Kan je eigenlijk een soort van sex hebben zonder echte sex te hebben maar elkaar bv geil maken?

5 reacties

Hoi,

Nee, je hebt alleen seks als je penatraal contact hebt, als je enkel geil naar elkaar kijkt, kun je opgewonden raken, maar dan heb je nog geen seks. Het voorspel bij seks is wel een onderdeel van de seks als je daarna ook echt seks hebt, anders is het alleen maar spelen met elkaar.

xx
Dry-humpen en zoenen zijn officiƫel wel seks.
sex is vanalles. zoenen is sex, vingeren is sex, aftrekken is sex en neuken is ook sex.

dus neppe sex kan niet haha

-PAboy
Badge +1
ja gwn elkaar laten klaarkomen
ligt eraan hoe je het bedoelt. Als je bedoelt qua geen geslachtsgemeenschap dus dat lul in kut komt dan kan je ook beffen, vingeren aftrekken, zoenen of strelen. Maar als je niks daarmee wilt te maken hebben dan dan is het idd geen sex en kan je elkaar geil maken door "geile verhalen" te vertellen (had ik zelf gedaan met meerdere vriendjes die ik vroeger had) Dus dan ga je praten en een beetje met elkaar praten over "wat als we sex hadden". MAAARRR als je wel dat beffen, vingeren enz bedoelt pas dan wel op voor soa's!!!! Test het bij de dokter of bespreek dat met de ggd/jeugdzorg (vgm verschilt de naam per provincie) de ggd had me ook goed geholpen lol. ik hoop dat dit jou goed helpt Gr darlingyou

Reageer