Vraag

sex neef

  • 5 March 2021
  • 9 reacties
  • 5621 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had met mijn neef een filmavond het was leuk. we lagen samen onder een grote deken, maar opeens voelde ik zijn hand bij mn bil ik vond het prima ik dacht dat het perongeluk ging. en toen kneep hij in mijn bil ik schrok maar vond het eigenlijk wel fijn. ik keek hem aan we moesten lachen en hij zei je mag heus wel op me zitten. en ik was gewoon zooo geil. dus ik zat op zijn schoot hij kneep me in mijn bil en we gingen kussen. toen pakte hij mij bij mn keel en zette me in doggy hij zei hmm ik wil je zo pakken. ik zei tegen hem doe je broek uit dis dat deed hij toen deed hij mijn broek uit en hadden we geneukt op de bank terwijl hij dat deed trok hij aan mijn haar ik vond het zo fijn. hij had me nog gevingert alles. 

 

ik vind het dus heel fijn maar ik weet dat het niet goed is we sturen elkaar ook naaktfotos en geilen op elkaar. moet ik nu stoppen op niet?


9 reacties

Ik zou het zelf nooit met familie doen maar dat is uw eigen keuze

Reputatie 1
Badge +1

Nee natuurlijk is het niet raar.  Als jij het fijn vind moet je er gewoon mee doorgaan.  Zelf heb ik er ook geen moeite mee dat het familie is. Het klinkt echt super fijn dus ik zou er gewoon mee doorgaan.

 

hoe oud zijn jullie, ik vind als jullie beetje dezelfde leeftijd zijn en jullie doen t veilig dat het best kan

Hallo kelly365 :)

Het is op zich niet bepaald de alledaagse zaak maar je hoort dit soort dingen hier wel vaker op het forum. Het is je eigen keuze.

-TheMightySlayer <3

Ik snap je principe Fleur_stam maar je hoeft niet met kanker te schelden. Het kan erg kwetsend zijn voor mensen die te maken hebben gehad met die ziekte.

zolang er niemand achter komt en geen kinderen komen ja anders zou ik je keuze heroverwegen.

 

zeker in deze tijd niks mis mee, gewoon lekker doen en genieten. Hoe oud zijn jullie eigenlijk en let er wel op dat je niet zwanger wordt.

xxx

hoe oud zijn jullie, ik vind als jullie beetje dezelfde leeftijd zijn en jullie doen t veilig dat het best kan

13 en 14

Reputatie 1
Badge +1

@kelly365 ik vind het zelf ook niet raar want ik vind het geil om aan me zus haar gebruikte strings te ruiken enzo en als ik het ruik dan ruk ik ook echt zo geil

Reageer