Skip to main content

beste allemaal.

ik ben 15 jaar en mijn zus 16.

nu kwam ik laats thuis van voetbal( mijn zus was ook sporten) en toch ging ik na het douchen aftekken op de badkamer(onze ouders waren niet thuis want die zijn op vakantie ). nu was ondertussen mijn zus thuis gekomen en die wilden ook gaan douchen, dus ze kwam de badkamer binnen lopen terwel ik daar aan het aftrekken was en net klaar kwam. eerst keek ze me even aan maar toen draden ze om en liep weg.  dus toen  maakten ik me zelf snel schoon en liep ik naar mijn kamer.  ‘s avonds lag ik in bed( ik heb een 2 persoons bed) en kwam mijn zus binnen lopen en kwam ze bij mij in bed liggen. Ik heb haar gevingerd en zij mij gepijpt. De volgende dag ben ik naar haar toe gegaan om het er over te hebben wat zij er van vond. toen we het er over hadden gehad heeft ze mij gepijpt en hebben we geneukt en de nacht erna weer.

sinds die zijn er een paar dingen veranderd.

• we slapen samen
  • we hebben welke ochtend en avond sex
  • we douchen samen, en dan masturberen wel elkaar regelmatig

mijn vraag aan jullie is wat jullie hier van vinden

groet 

mij 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hey daar, mij lijkt het oke zolang jullie protectie gebruiken.
Want kinderen met je zus hebben zou pas erg zijn.
Maar voor de rest is het gwn oke en best lekker denk ik.
Gwn elke ochtend en avond sex hebben en gwn in hetzelfde huis als je sexmaatje wonen.

Cool hoor, maar ik geloof nooit dat je ouders dit toe zouden laten. Weet je dit soort diingen lijken geil op papier, maar als je even nadenkt, gaat het onteigelijk veel problemen geven.  en je moet het ook niet willen, stel er komt een incest kind van ga jij dat dan opvoeden met al de gebreken die het kindje zal hebben. 

Hoi, 

Ik zou het niet zo goed weten??? Als jullie elkaar de ruimte geven om te stoppen en er mee eens zijn dat jullie niks meer hebben dan een sexuele relatie zou het kunnen denk ik? Het is wel risicovol, wat nou als jullie soa’s krijgen, je zus zwanger word, iemand het ontdekt en je voor het leven wordt gepest, je niet meer durft te stoppen en het onvrijwillig doet, je ouders erachter komen? Denk er gewoon goed over na,

Groetjes,

Cat

Is er niemand tot nu toe op het idee gekomen dat dit totaal ontoelaatbaar, ongezond, slecht, schadelijk en 1000 % fout is? We doen net of zoiets erbij hoort en we gaan tips geven over hoe je dit het beste kunt doen? Alsjeblieft mensen, denk even na! Seks met je zus of broer is echt helemaal niet goed, het mag niet, het is incest en het is gewoon slecht en verkeerd. Ik ben helemaal verbaasd over hoe sommigen hier naar kijken. Het antwoord moet zijn: foute boel, niet doen en nooit normaal gaan vinden! Zelfs 1 keer is al vreselijk, schadelijk en helemaal verkeerd ! 

Tartan 

@Tartan15  inderdaad, en het is ook verboden en strafbaar en ik vind het walgelijk. 

Liefs, Tover xxx

Helemaal eens met @Tartan15 en @Tover01  Eerlijk gezegd neem ik dit soort verhalen altijd met een kilootje zout. 😉

@Tover01 Incest is idd walgelijk maar het is in Nederland niet verboden, zolang het vrijwillig is en niet met volwassene / minderjarige natuurlijk.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ter verduidelijking 

Is er niemand tot nu toe op het idee gekomen dat dit totaal ontoelaatbaar, ongezond, slecht, schadelijk en 1000 % fout is? We doen net of zoiets erbij hoort en we gaan tips geven over hoe je dit het beste kunt doen? Alsjeblieft mensen, denk even na! Seks met je zus of broer is echt helemaal niet goed, het mag niet, het is incest en het is gewoon slecht en verkeerd. Ik ben helemaal verbaasd over hoe sommigen hier naar kijken. Het antwoord moet zijn: foute boel, niet doen en nooit normaal gaan vinden! Zelfs 1 keer is al vreselijk, schadelijk en helemaal verkeerd ! 

Tartan 

inderdaad, dit was een test om te kijken hoe mensen reageren.

ik ben het helemaal met je een.

groet 

mij

Reageer