Vraag

sex met vriendin

  • 19 December 2019
  • 4 reacties
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey mensjess,

ik heb een vraag, 

mijn vriendin(14) en ik(15) hebben nu 4 maanden een relatie en we doen wel is dingen zoals aftrekken en vingeren, maar we willen nu allebij sex, alleen we hebben het beide nog nooit gedaan.

iemand tips? 


4 reacties

Badge +1

begin rustig en gebruik zeker condoom ofzo en doe rustig probeer niet in 1 keer je ding te diep te steken want als het jullie eerste keer is gaat het vooral pijn doen voor haar dus rustig beginnen

Hoi

 

Voor het beginnen aan seks, lijkt het me van belang om jullie verlangens en verwachtingen te bespreken. Op die manier weten jullie beiden waar de ander wel en niet aan toe is. Daarnaast is het van belang om elkaars grenzen te respecteren, en om deze, ook tijdens seks, aan te blijven geven. 

 

Zoals anoniem17_18 zei, is het verstandig om een condoom te gebruiken. Eventueel zou je vriendin daarbij voor de zekerheid de pil kunnen slikken. Condooms kan je zo nodig online kopen of aan de zelfscan afrekenen, als het je ongemakkelijk lijkt om deze te halen. 

 

Besteed voldoende tijd aan voorspel. Op die manier geraken jullie fysiek en mentaal in de juiste stemming. Probeer voor een romantische en rustgevende sfeer te zorgen, zodat jullie je zo goed mogelijk op jullie gemak kunnen voelen. 

 

Groetjes

Kenshin

@anoniem17_18 

dankjewel voor de tips

@Kenshin 

dankjewel, mn vriendin slikt al de pil en condooms had ik al gehaald, maar dankjewell

Reageer