Skip to main content

sex met vriend

• March 7, 2025
  • 2 reacties
  • 993 Bekeken

hallo iedereen ik wil vertellen over hoe ik in deze situatie terecht gekomen ben dus ik was elf jaar en mijn vriend bleef bij mij slapen toen we naar de kamer gingen keken we een sexuele getinte film en mijn vriend begon als grap mijn gelschatsdelen aan te raken eerst was het raar maar na een paar keer voelde het wel goed dus ik dee het terug

tot als we verder keken en we besloten de dingen die we in die film zagen te doen met elkaar want we waren al opgewonden maar toen we klaar kwamen ware we in shock erachter hebben we niet meer zoveel gesproken tot we in een playstation party zaten dingen zaten te zeggen

en toen ging ik naar zijn huis om het te doen bijna elke week soms deden we het na school buiten ergens pijpen en doggy ik vind het wel leuk

maar ben ik dan bi? bedankt omdit te lezen

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon door forumregel 6*

2 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi!

Je bent biseksueel als je op 1 of meerdere genders valt. Dus stel jij valt (verliefd) op hem, dan zegt men dat je biseksueel en dus ook homoseksueel (op hetzelfde geslacht vallen) bent. Hier moet je zelf achter komen en andere kunnen dit niet voor je beslissen.

Liefs 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 8, 2025

Als je niet ook nog op meisjes valt, ben je homo. Dat is toch ook fijn!