Vraag

sex met vriend

  • 27 June 2019
  • 4 reacties
  • 915 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben bi (ik val dus op meiden en jongens). Ik heb 2 jongens in mijn klas zitten waar mee ik wel eens een keer wil “experimenteren”. Alleen hoe vraag je zo iets? De ene jongen is 13 en best wel open over sex en dat soort dingen. De andere jongen is 14 en een beetje open over sex. Ik ben zelf ook een jongen van 14.

Alle tips zijn welkom

4 reacties

Badge
Ik zou niet zo op ze af stappen of je moet weten of zei ook bi zijn. Ik ben hetero en ik zou nooit iets doen met een jongen. Dus ik denk dat dat bij andere hetero jongens ook is.
Ben je al vrienden met ze? Ik zou eerst een band opbouwen. Daarna weet je of je misschien verliefd bent. Maar experimenteren? Nee, je experimenteert niet. Je kunt op jongens én meiden vallen, maar je mag niet zomaar iemand eruit pikken en experimenteren. Je moet verliefd zijn - dat bepaalt overigens of je hetero bent of niet, want als je verliefd bent op een jongen ben je homo en als je verliefd bent op een meisje ben je hetero - en dan kun je vragen of de ander seks met je wil. Dán kun je gaan experimenteren.

Leer ze dus beter kennen.

Groetjes,

Geen_Naam
Ben je al vrienden met ze? Ik zou eerst een band opbouwen. Daarna weet je of je misschien verliefd bent. Maar experimenteren? Nee, je experimenteert niet. Je kunt op jongens én meiden vallen, maar je mag niet zomaar iemand eruit pikken en experimenteren. Je moet verliefd zijn - dat bepaalt overigens of je hetero bent of niet, want als je verliefd bent op een jongen ben je homo en als je verliefd bent op een meisje ben je hetero - en dan kun je vragen of de ander seks met je wil. Dán kun je gaan experimenteren.

Leer ze dus beter kennen.

Groetjes,

Geen_Naam

Sorry ik had het verkeerd gemeld, het zijn mijn 2 beste vrienden. Ik weet van hen dat zij wel eens aftrekken. Dat doe ik zelf ook. Vriend 1 maakt heel vaak homo seksuele gerelateerde grappen. Bijvoorbeeld over pijpen en aftrekken.

Groetjes anoniem
Ja, dan zou ik er af en toe eens verder op ingaan. Waarschijnlijk vinden ze het niet eens zo een heel raar aanzoek dan. Samen aftrekken vinden sommigen misschien apart, maar het is niet schadelijk. Het wordt wel gevaarlijk als je daadwerkelijk seks hebt; gebruik dan een condoom.

Reageer