Sex met stiefzus

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 6221 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 14 jaar en heb een stiefzus van 15.Ik kwam haar kamer binnen om wat te vragen.Toen lag ze daar met een dildo in haar vagina te doen. Ik zag het en uiteindelijk hadden we samen seks. Nu doen we het vaker met elkaar en hebben een geheime relatie. Hebben jullie ook een sex ervaring met een stief zus?
 

tekst aangepast door De Kindertelefoon op grond van forumregel 9


5 reacties

Hey,

Ik niet, maar het lijkt me best natuurlijk. Een stiefzus is geen halfzus, dus jullie hebben geen gemeenschappelijke ouder(s), toch? Dan is het geen incest, dus mag het en is het veilig. Doe wel een condoom aan als jullie seks hebben.

Groetjes,

Geen_Naam
Badge
Dit doe ik ook altijd met mijn stiefzus maar dan brand ik wat extra kaarsjes voor de sfeer dan smeren we het kaarsvet over onze geslachtsdelen

Hoi! Nee ik heb zelf geen seksuele ervaringen met mijn stiefzus. Ik geil weleens op d’r of trek op d’r af maar mijn verstand zegt dat een seksuele relatie niet handig is. Dit is dan ook mijn advies aan jou: relaties met stieffamilie is niet handig. I mean, you do you, maar mocht het uitkomen… überhaupt lijkt het me best ongemakkelijk om te doen alsof er niks aan de hand is.

@MatsB. kan me niet voorstellen dat dat heel verstandig is. Pas je op met heet kaarsvet en infecties enzo?

Dit doe ik ook altijd met mijn stiefzus maar dan brand ik wat extra kaarsjes voor de sfeer dan smeren we het kaarsvet over onze geslachtsdelen

Zou ik niet doen!! Kaarsvet is heel slecht voor je huid

Reageer