Sex met oma

  • 24 October 2019
  • 8 reacties
  • 7852 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen. ik ga wel eens bij mijn oma logeren maar vorige week toen ik dat deed ging het iets anders dan normaal.

 

Het begon wel als normaal maar toen ik savonds in bed lag kwam ze mijn kamer binnen ik vroeg wat ze kwam doen maar ze zei niks en lachte alleen maar. ze begon haar en mijn kleren uit te doen en pakte mijn lul vast en begon mij aftetrekken. ze pijpte me daarna tot ik klaar kwam.

ik vond het eigenlijk wel heel fijn en ik wil het nog vaker doen en zij ook. is het raar dat ik een sexuele relatie heb met mijn oma?


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Oke ik ben GEEN deskundige ofzo maar dit kan niet en mag niet volgens de wet… Het klinkt misschien heel stom maar het is Incest met je oma, de moeder van je vader/moeder die jou hebben gemaakt. Als dit verhaal echt is, zou ik het NIET vaker doen en er met je oma over praten, Wat je het beste kunt doen.

 

groetjes Me🖤
stay strong your not alone💪🏻

Het maakt niet uit of het raar is als jij het wilt is het oke!

Groet voorhoef

Reputatie 4
Badge +3

Dat is het niet. Ookal is het lekker het is en blijft je oma. Incest dus

is het raar dat ik een sexuele relatie heb met mijn oma?

Nee 

Hoi

 

Een seksueel getinte relatie met je oma is niet gezond. Naast het leeftijdsverschil en het feit dat jullie familie zijn, vind ik het erg verbazend dat je oma hier initiatief toe nam. Ze zou moeten begrijpen dat je een eventuele partner, vooral als die partner familie blijkt te zijn, uitdrukkelijk om toestemming hoort te vragen. Dit deed je oma niet, integendeel, ze nam zonder enige uitleg initiatief. Dat getuigt in mijn ogen van een gebrek aan respect voor jouw welzijn en gevoelens. 

 

Groetjes

Kenshin

Je oma kan hier voor een lange gevangenis straf krijgen.

Reputatie 1
Badge

Het is niet goed dat je oma dit gedaan heeft, ookal was het lekker.

Deel het met een betrouwbaar persoon ( het zal je opluchten dat zul je zien ) en zeg dan dat jou oma je heeft aangeraakt op verkeerde plekken, meer hoeft niet, tenzij jij dat wil.

groetjes mij

Meestal oudere mensen gaan vrijuit neem bv ze zijn 70-80 en begaan criminele feiten dan is de kans klein op een celstraf omdat hun levensverwachting laag is en ieder moment de laatste adem kunnen uitblazen. 

Het is echter niet goed te keuren omdat ze geen goedkeuring had, jij een kind en er een seksuele handeling zich voortdeed is dit eigenlijk pedofilie met incestische tint.

Er zijn limieten van wat wel en niet kan zoals bv je geeft een nichtje een kusje op de wang dat kan omdat het geen seksuele vorm heeft maar geef je een tongkus dan onverantwoord omdat dit wel seksueel is.

Ik ben deels Amerikaans, deels Belg maar mijn moeder heeft Italiaanse familie en de meiden geven een klein kusje op de mond dat volkomen onschuldig is maar dit is geen seks en dus geen incest.

Reageer