sex met nicht

  • 9 January 2022
  • 2 reacties
  • 864 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil heel graag sex met mijn nicht. Ik heb zelfs 2 nichten, de 1 heeft hele grote rondingen en is 19 jaar. Elke keer fantaseer ik me dat ik haar helemaal kapot neuk. De andere nicht is ook best lekker. Ik zou heel graag trio met ze willen. Of 1 is ook genoeg. Ik denk ook veel aan ze tijdens het masturberen. Is dit raar? 

 

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Iedereen heeft zijn eigen "gedachtes" maar dit is wel incest als je dat doet!! 

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik kopieer en plak even een berichtje van de Kindertelefoon hoe zij altijd reageren, ik kan zelf namelijk niet zo.n reactie intikken.

———————————-

“Hoi,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad/wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.”

———————————-

 

Groetjes,

ikp

Reageer