Skip to main content

Ik fantaseer al een paar weken om met mijn nicht sex te hebben en dat zij mij aftrekt en mij pijpt en ik haar vinger en en bef en zij is trouwens 9 jaar ouder dan ik en als ik haar zie word ik ook super geil maar ik weet niet of dit goed is

ik weet niet of dit goed is

Het korte antwoord op je vraag is: Nee. Het is niet goed om aan incest te doen met je nicht.

Je fantasieën zijn zeker niet uitzonderlijk. Veel jongeren fantaseren weleens over seks met iemand, ook wel met (stief)familie. Echter, het is zaak om daar niet naar te handelen; ook al zou je daar allebei mee instemmen.

Dat laatste is ook iets dat nog vrij discutabel is; zal je nicht van 9 (!) jaar ouder seks met jou, haar jongere neefje, willen hebben? Ik denk het niet. Het lijkt mij verstandig om het ook niet te proberen. Een ‘nee’ levert alleen maar een ongemakkelijke situatie op. Probeer het dus uit je hoofd te zetten en een vriend(in) te vinden.

Succes!

Ik denk dat het dat het normaal is je kan er niks aan doen het is familie maar die kan je nog steeds aantrekkelijk vinden maar ik zou geen seks met haar hebben als je minderjarig bent en zou wat ouder

Oké bedankt voor jullie reactie 

“Ze is 9 jaar oud, ouder dan ik” ga alsjeblieft iemand anders vervelen

Dat je deze gedachten hebt kan je niet veel aan doen, maar je kan proberen om aan iets anders te denken of deze fantasieen te negeren. Als je je nicht ziet, zou ik als ik jou was mij proberen in te houden en gewoon met haar omgaan hoe je ook met de rest van je familie omgaat. Doe vooral geen "dingen" met haar aangezien dat incest is en omdat zij, meerderjarig, een stuk ouder is dan jij, minderjarig

Ik fantaseer al een paar weken om met mijn nicht sex te hebben en dat zij mij aftrekt en mij pijpt en ik haar vinger en en bef en zij is trouwens 9 jaar ouder dan ik en als ik haar zie word ik ook super geil maar ik weet niet of dit goed is

Het is het domste wat je kan doen. Ik weet niet hoe oud je bent. Maar het is gewoon niet goed

dit is wel fout ik zou het met iemand doen van je eigen leeftijd 

Reageer