Vraag

Sex met mn zusje

  • 10 October 2018
  • 27 reacties
  • 8365 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik ben 14 jaar oud en mn zusje is 12. Ik ben echt heel erg toe aan sex en heb geen vriendin. Ik denk eroverna om aan mn zusje te vragen of ze misschien een keertje het wil proberen. Wat vinden julie?

27 reacties

Hey, ik zelf ben van mening dat 14 jaar sowieso een jonge leeftijd is om ontmaagd te worden, maar dat is verder helemaal aan jou. Ik zou niet aan je zusje vragen of zij seks met je wilt, want als zij dit tegen jou ouders zegt heb je waarschijnlijk ruzie met je ouders en zal zij jou waarschijnlijk nooit meer normaal aankijken. Ik zou me overigens ook doodschrikken als mijn broer (hij is 15 ik ben 13) mij zou vragen om seks. Niet doen dus, als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je een vriendin hebt die je echt vertrouwd en ook klaar is voor seks en tot die tijd misschien gewoon masturberen enzo.
Heel erg bedankt voor je reactie👍🏼
ben je gek je vraagt toch niet aan je jongere zusje dat ze seks met jou wilt dat is niet normaal en je bent jong wacht even ik ben bijna 16 en heb nog nooit een sireuse relatie gehat dus ben nog steeds maagd
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Ik ben het volledig eens met de bovenstaande reacties. Dat je graag seks wilt hebben op jouw leeftijd dat is wel normaal dat willen meerdere mensen wel. Dat komt door de puberteit. Maar dan is het niet verstandig of normaal om dan maar naar je zusje te gaan en te vragen om seks. 14 jaar is nog erg jong om al seks te hebben, en daarnaast vind ik (ouderwets) dat je pas seks met iemand moet hebben als je echt van diegene houdt en er allebei voor open staat. En tot die tijd lijkt het mij verstandig om gewoon te wachten tot dat je een leuke vriendin tegenkomt.

Misschien kan je is proberen om het aftrekken spannender te maken en daar zijn al andere topics overgemaakt dus dat kan je hier wel vinden. Door gewoon bij zoeken in te tikken aftrekken spannender maken bijvoorbeeld. Of je kan is op internet kijken naar methodes daarvoor.

Gr: Mr.S
Dankje mr.s
Ook ik denk dat het niet zo heel verstandig is om met jouw zusje daar aan te beginnen.
Niet alleen is ze familie van jou, maar ze is ook slechts twaalf jaar oud, wat te vroeg is.

Je kunt beter iets regelen met een persoon van jouw leeftijd, of de tips van Mr.S volgen.
Misschien kun je ook een speeltje nabootsen, want die kunnen de ervaring ook nabootsen en zij bieden ook verandering.
Niet echt slim om dat te doen....
ja mag mij neuken ben 15
uhm, hoe wil je neuken als je geen gegevens mag wisselen.

daarnaast wil jij dus graag met een wildvreemde neuken?
Oké niet aan je zusje vraagen alsjeblieft.
Er zijn wel echt broers en zussen die dat doen maar ik vind juilie beide een beetje jong (voral je zusje)

Ik ben wel blij dat je dit eerst hier hebt gevraagd👍🏻
gwn ik verzin wel iets
uhm...

waarom wil jij zo graag sex met een wildvreemde?
en daarnaast wil ik nog een keer zeggen dat je geen contactgegevens of iets dergelijks mag wisselen.
hee,

Niet doen hoor! 14 is een hele jonge leeftijd om ontmaagd te worden en je zusje is 12😮... Echt niet doen! Als je het echt wilt moet je wachten tot er een meisje of jongen die jij leuk vind op je pad komt. De liefde komt vanzelf wel een keer!!! Veel succes ermee nog😊
2 redenen hoezo je het niet moet doen.
1: het is incest, iets illegaals.
2: je mag sex hebben, maar dan wel iemand van je eigen leefteid. want als je sex hebt met iemand die jonger of ouder is dan 14 is het illegaal.
ja mag mij neuken ben 15
hij mag jou ook niet neuken want dat is illegaal, je mag wel best met iemand anders van 15 "neuken" of je wilt wachten tot hij ook 15 is en misschien ben je dan al 16. dus doe maar niet
Gezien je geen contactgegevens mag uitwisselen zal het lastig worden om af te spreken.
Reputatie 7
Badge +6
Beste forumgebruikers,

letten jullie op forumregel 12?

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic
Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp.

Dat betekent dat reacties reageren op de topicstarter, dus niet op andere forumgebruikers binnen het topic.
Vriendelijke groet, Mariska (De Kindertelefoon).
Misschien samen aftrekken en vingeren maar meer ook niet
hoi

Ik ben anneniempje en heb er wat over te zeggen
Ik heb ooit mijn broer betrapt op aftrekken op een foto van mij (Kijk mijn profiel)
Ik zit daar erg mee.
ook denk ik fat je zusje daar nog te jong voor is.
Broooooo effe da je het weet je zus kan nog altijd klacht tegen u neer leggen het IS NAAMELIJK VERBODEN HET MET U ZUS TE DOEN
Dat heet incest. Het is niet normaal om met je zusje seks te hebben.
Incest is wincest
Ik denk dat het wel gewoon kan als je haar vraagt
Nee.
Om te beginnen, het is helemaal niet gek dat je op je 14e aan seks denkt en dat je het ook weleens wil proberen. Maar vraag zoiets niet aan je eigen zusje van 12 die vast veel minder ver is dan jij qua behoeftes.
Op 12 jarige leeftijd vind ze zulke dingen misschien nog wel spannend en interessant, maar je kunt op die leeftijd niet altijd de gevolgen overzien van je daden. Spijt komt vaak later.
Sowieso vergeet je nooit je eerste keer seks.
Badge
Incest is wincest

tekst verwijderd door de kindertelefoon

Reageer