Skip to main content
Vraag

sex met mijn zusje

• July 13, 2025
  • 5 reacties
  • 2795 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen van 15 en ik heb een zusje van 12,  we zijn op vakantie nu in Spanje op de camping en we hebben een sta caravan alleen we hebben maar 2 slaapkamers dus ik slaap met mijn zusje op een kamer. Alleen gisteravond gebeurde er iets raars want het was 11 uur ‘s avonds en me ouders zaten nog buiten een drankje te doen en wij lagen al op bed en m’n zusje ging uitkleden totdat ze alleen een string aanhad en ik was aan het kijken en werd meteen geil en had een stijfe alleen ze heeft dat gezien en ze zij zo zo word je een beetje geil van je zusje en toen liep ze naar me toe en begonnen we te zoenen 

Tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege overtreding van regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

is dit normaal om te doen ?

5 reacties

• July 13, 2025

Hallo,

Eerlijk gezegd vind ik dit niet normaal. Dit is namelijk incest en harstikke ongezond.

Ik weet niet of je voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt? Zo niet, zou je zusje zwanger kunnen raken (ook al is ze nog nooit ongesteld geweest) en een heel vreemd kind ter wereld kunnen brengen. Zoja, dan is het misschien nog veilig.

Daarnaast is het sowieso niet oké als een kind van 12 al seks heeft, en al helemaal niet met haar 15-jarige broer. Daarnaast lijkt het me best slecht als ze de dag erna niet kan lopen.

Hoewel het niet je eigen initiatief was maar eigenlijk dat van je zusje, had je daar eigenlijk gewoon 'nee' tegen moeten zeggen, want dit kan echt niet. Ik snap dat je er niks aan kunt doen dat jij geil van haar werd en dat zij dat van jou werd, maar dit had eigenlijk niet mogen gebeuren. Als ze dan nog verder had aangedrongen had je nog altijd naar je ouders kunnen gaan.

Nu is het natuurlijk al gebeurd en daar kun je niks aan doen, maar hoe ongemakkelijk het ook klinkt, lijkt het mij het beste als je dit verhaal (misschien niet zo expliciet) alsnog aan (één van) je ouders vertelt. Misschien nu nog niet, want dan is gelijk de hele vakantie naar de pest, maar wel zo spoedig mogelijk. 

Groetjes en zeker niet nog een keer doen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • July 13, 2025

Hoi hoi 

ja eigenlijk is het idd incest en mag het niet. 

Maar ik heb meer zoiets  van als je t beide wil is t prima, 

Dus Ja je moet t zelf weten 

Tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege overtreding van regel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Groetjess

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 13, 2025

Dit is al de derde keer dat ik dit zie, doe niet als je normaal wil leven.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 13, 2025

Erm what the sigma?

Wolkje
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 15, 2025

Hoi ​@Max_nederland

Misschien een beetje off-topic, maar waarom staat er op je profiel dat je een meisje bent en beweer je hier dat je een jongen bent die sex wilt met je zusje? In een topic beweer je ook dat je borsten hebt en je hebt een jongensnaam als gebruikersnaam. Wat is hier aan de hand?

Sorry, maar ik ben een beetje confused.

Antwoord op je vraag: het is niet gewoon om sex te hebben met familieleden. Dat is incest. Net als wat ​@natuurlijk_roodharige ook al zei.

Groetjes ​@Wolkje.