Skip to main content
Vraag

sex met mijn vriendin

• August 29, 2020
  • 3 reacties
  • 810 Bekeken

Hoi, ik ben 14e3n ik  heb een vriendin ik wil heel graag seks met haar en mijn vriendin ook maar ik vroeg mij af of ik dan in wettelijke problemen kom mijn vriendin is ook 14! We willen dan wel seks met een condoom maar die durven wij  niet te kopen, heeft iemand advies? Wij willen ook allebij verder dus niet aan elkaars geslachtsdeel zitten mwwr echt pijpen en neuken... is dit wel verstandig? Ik hoor graag van iemand

3 reacties

• August 29, 2020

Nou kijk, volgensmij mag het wel. Alleen als je seks hebt met iemand boven de 18 jaar of als je seks hebt tegen je eigen wil is dat illegaal. Ik zou ZEKER met een condoom seks hebben want, dan ben je in ieder geval beschermt tegen, en voor SOA’s. Ik zou eerst rustig beginnen want als iemand nog maagd is, kan gelijk heftig starten wel vervelend en pijnlijk zijn. Zelf ben in gay, dus dat is al het advies dat ik heb XD. Maar als je condoom gaat kopen zal ik het gewoon zelf kopen, want als je moeder dat moet gaan kopen is dat een beetje awkward, als je een kinderbankieren rekening hebt waar je moeder kan kijken waar je iets koopt, lijkt dat me niet echt handig. Je kan ze gwn bij de kruitvat halen, dan heb is het niet zo raar voor je moeder. Maar als je slecht bent in smoesjes verzinnen zou ik het gwn met contant geld betalen, want dat is moeilijker voor je moeder om te achterhalen. En als jullie voor de kassa staan moeten jullie er een grapje of een smoesje voor verzinnen, bijv. “Mag ik een die condooms, niet voor wat het is hoor. We zijn nog maar 14 duh, maar voor die condoom challange weet u wel?” Zo iets. Maar ja, als jullie allebei er mee in stemmen moeten jullie het gwn doen. 

• September 5, 2020

Bol . Com 

Je krijgt dan de normale blauw gestipte doos. 

Je meet de omtrek van je lul voor condooms

Start rustig met voorspel. Zor ervoor dat zij nat en ontspannen is anders kan het voor haar heel pijnlijk zijn. Zij kan op je gaan zitten, dan kan ze zelf bepalen hoe diep hij gaat. 

• September 5, 2020

Als 2 minderjarigen seks hebben is dit legaal. Als een minderjarige met een volwassene seks heeft is dit wel illegaal. Het mag dus gewoon.

Als je condooms niet durft te kopen, bestel ze dan op Bol.