Vraag

sex met mijn vrienden

  • 1 August 2020
  • 4 reacties
  • 1025 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4

hallo ik ben een jongen 14

 

Ik ga binnenkort bij mijn vrienden slapen

En we gaan ook vast en zeker truth or dare doen

Maar ik wil heel graag sex met ze 

Hoe geef ik dit aan


4 reacties

Eh, ik zou dit eigenlijk afraden.
Natuurlijk wil jij juist weten hoe je dat wel kunt doen, dus wat dat betreft is dit niet zo’n goede reactie.
Natuurlijk is elke vrienden groep anders, maar het lijkt mij sterk dat je jouw vrienden over kunt halen om seks met jou te hebben, als jullie voorheen nooit iets hebben gedaan.

Zelf vrees ik dat je niet echt een gewenste reactie zult krijgen en raad het jou dus af.
Tenzij jij erg avontuurlijke vrienden hebt, zie ik niet in hoe dit een succes gaat worden.

Reputatie 1
Badge +4

Eh, ik zou dit eigenlijk afraden.
Natuurlijk wil jij juist weten hoe je dat wel kunt doen, dus wat dat betreft is dit niet zo’n goede reactie.
Natuurlijk is elke vrienden groep anders, maar het lijkt mij sterk dat je jouw vrienden over kunt halen om seks met jou te hebben, als jullie voorheen nooit iets hebben gedaan.

Zelf vrees ik dat je niet echt een gewenste reactie zult krijgen en raad het jou dus af.
Tenzij jij erg avontuurlijke vrienden hebt, zie ik niet in hoe dit een succes gaat worden.

Een paar van ons waaronder ik zijn op elkaar en we staan allemaal open voor nieuwe dingen dus tips

Als iemand 'dare' zegt kan je altijd zeggen dat die een kledingstuk moet uitdoen. Zo lok je het een beetje uit waardoor iedereen wel gaat zeggen van doe dit of dat uit. Maar doe dit als jullie al even bezig zijn.

Bij 'truth' zou ik seksuelere vragen stellen behalve in het begin van het spel, dan valt het te veel op.

Gebruik het in het spel als dare bijvoorbeeld trek alles uit

Reageer