Vraag

sex met meisje

  • 29 March 2020
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Badge

Ik zou graag sex willen met een meisje. Ik ben zelf 13 en ben bang om iemand hier voor te vragen. Ik ben een jongen en zoek meisje. Stel je wil me beter leren kennen laat even je insta of snap naam in de reactie achter en zeg eventjes of het voor insta of snap is. Ik hoop dat iemand dezelfde gevoelens heeft als mij.


Dit topic is gesloten

8 reacties

Heyy

Ik ga heel saai klinken i know, maar dit is niet de bedoeling van het forum. Contactgegevens mogen ook niet gedeeld worden. Lees anders ff de forumregels;)

Groet

Kaas123

Badge

Oh maar ik wil dat alleen maar 

Hey,

Dat begrijp ik wel, maar dat is niet echt het doel van het forum. Het is eerder de bedoeling dat we elkaar helpen met vragen of moeilijkheden. Op deze manier wordt het een soort datingsite, en dat is niet echt de bedoeling. Als je wilt weten hoe het hier in elkaar zit kun je best FF de forumregels lezen. 

Groetjes

Kaas123

Badge

Ja oké doe ik maar mag ik wel contacten krijgen al is het een die jij me stuurt die met mij kan praten en dezelfde gevoelens heeft want ik wil iemand waarmee ik het over dit onderwerp kan hebben 

een meisje die mij niet onzeker maakt over dit onderwerp wanneer ik het met haar bespreek 

😪😪

Heee

ik snap dat je interesse begint te krijgen in meiden en seks. Je kan hier ook je vragen stellen over deze onderwerpen alleen is het inderdaad, wat @Kaas123 zegt, geen datingsite. 

Misschien is er een meisje uit je klas die je leuk vind. Als je met haar een klik hebt en het leuk hebt met elkaar kan je dan de volgende stap ondernemen als jullie daar beide achter staan.

 

Badge

Dat is het nou net niemand vind mij leuk en al helemaal niemand van mijn leeftijd uit meidengroep wil sex met mij 

 

Er komt echt wel een keer een meisje die interesse in jou heeft. Misschien is dat niet op dit moment maar dan komt het later wel, geloof mij maar. 
je moet het gewoon op je af laten komen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Voor jullie eigen veiligheid is het heel belangrijk dat iedereen op dit forum anoniem is, en blijft.

Daarom is, zoals Kaas123 en Esther. al aangeven, het zoeken van contact via dit forum niet toegestaan. Zie forumregel 7:

Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.
Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.

Omdat de topicstarter aangeeft dat hij niets anders wil bereiken met dit topic, wordt het topic door ons gesloten.

groetjes, Mariska