Vraag

Sex met lekkere docent (juffrouw)

  • 27 September 2016
  • 13 reacties
  • 6556 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een hele lekker docent enzo ik kan goed met haar over weg! Vaak samen lachen enzo maar ik keek een keer naat haar borsten omdat die best wel groot zijn maar ze kijk me toen aan best wel met een geile blik. Ik had vandaag presentatie's en ze kwam naast me zitten, maar ik krijg een stijve en je zag een dood grote bobbel bij me kruis. De docent keek best wel vaak als ik naar de presentatie keek had door. Ik heb ook wel is gedacht zou ik vragen of ze me bijles zou geven bij mij of haar thuis alleen ik durf dat niet te vragen iemand tips? Ik wil nu wel graag met haar naar bed heeft iemand tips dat ik het zo ver kan krijgen?

13 reacties

Ik zou het sowieso niet doen aangezien het je docent is en je vlink grote problemen kan krijgen
Ja maar als niemand het weet kan der niks gebeuren
Ik raad je niet aan om ook maar iets met je docente te beginnen. Ooit gaat dat uitkomen geloof me, en dan krijg je idd zoals Anomien al zegt grote problemen. Die docente ook trouwens want die is dan strafbaar. Tenminste, als je nog geen 16 bent. Maar ik raad het echt heel erg af.
Ik snap het!
Maar als het uitkomt ben ik al van school af want zit in laatste jaar
Heyy,
Als je dit wil, dan ben je eigenlijk heel egoïstisch. Ik wil geen verwijten maken of je beledigen, maar dit hoort niet. Je brengt jezelf en die docent in grote problemen. Zij is strafbaar, het kan haar haar baan kosten en waarschijnlijk komt ze nergens anders meer aan de bak. Dit is wel een fout van haar als ze ermee instemt, maar als je echt stoer bent, laat je jezelf niet tot dat niveau zakken en respecteer je dat het niet goed is. Het is ook niet goed voor jou, want je kan het laatste jaar wel degelijk van school worden getrapt en dan heb je een grote kans dat je je diploma mag nazwaaien... Je kan ook wachten tot je van school bent, haar vragen of je haar nummer mag en het na je diploma doen. Dan is niemand meer strafbaar en is er niks aan de hand.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en als je meer vragen hebt, dan hoor ik het graag! Ik zal zou snel mogelijk antwoorden

xx me
@Charlotje10x heeft gelijk! Ik zou wel als ik jou was het met haar gaan bespreken. Dan weet je tenminste of het gevoel ook bij haar is. ( wat ik betwijfel) en kan je weer goed opletten tijdens haar lessen. Ik zou als je persee met haar wil gaan wachten tot volgend jaar. Succes Gr Maii
1 woord: don't
je zit waarschijnlijk in groep 8. wat betekend dat je ongeveer 13 bent. uhm, lijkt me niet een goed plan. ook niet als je het niemand verteld 😕 ...
Hoe match jij groep 8 en 13 jaar oud zijn?
Dan moet je een late(/vroege) leerling zijn en minstens een jaar blijven zitten. 13-8=7 je begint niet op je 7de met naar school gaan....
En vergeet maar compleet wat ik hierboven heb getypt aangezien 7+8=16 en ik heel dom bezig was.
Easy question, easy answer
Niet doen
Reputatie 1
Badge
Als je 16 jaar bent mag het ik zou het aan het einde doen anders kan ze misschien je ouders mailen over dat je dat wilt
Reputatie 7
Badge +19

Hoe match jij groep 8 en 13 jaar oud zijn?
Dan moet je een late(/vroege) leerling zijn en minstens een jaar blijven zitten. 13-8=7 je begint niet op je 7de met naar school gaan....

13 - 8 = 5

En vergeet maar compleet wat ik hierboven heb getypt aangezien 7+8=16 en ik heel dom bezig was.

7+8=15

Reageer