Vraag

sex met klasgenoot

  • 4 November 2020
  • 5 reacties
  • 3210 Bekeken

Badge

hallo ik heet sander en ik zat in de klas en mijn geile klasgenoot zat ook op de wc en zij ook zij zat toen in klas 1 en ik ook ik zag haar opeens binnen lopen en ze zag dat ik een stijve lul had en ze trok toen mijn broek naar beneden  en toen nam ik haar in haar kontje en toen kwam ik klaar in haar kutje en  toen kwam de docent binnen. we werden toen geschort van de school 2 weken mijn ouders zijn heel boos op mij en haar het blijk dat zij ook nog zwanger is geworden en wil de baby niet afstaan WAT MOET IK DOEN


5 reacties

Heb je nog contact met die klasgenoot?
Het lijkt mij namelijk wel zo handig om het hier met haar over te hebben.
Zwangerschap op zo'n leeftijd (jullie zitten in de eerste klas o.id.?) lijkt mij zeer onverstandig, dus ik zou het afbreken van de zwangerschap aanraden.
 

Badge

zo jij hebt wel veel gelukt hoor ontmaagd in de eerste klas

Badge

:  schreef

Hey Sand,

Het lijkt mij dat jullie nu samen de verantwoordelijkheid moeten dragen. Ik vind het mooi dat je de baby niet wil afstaan. Ik zou je ook zeker niet aanraden om de zwangerschap af te breken. Ik snap dat het heel zwaar is om op deze leeftijd een kind op te voeden, maar iedereen verdient het leven en jullie zijn zelf verantwoordelijk voor dit gevolg.

Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met  organisaties zoals Fiom of Siriz zij kunnen jullie gratis advies geven en meedenken en samen met jullie kijken wat je het beste kan doen en misschien doorverwijzen naar organisaties die jullie kunnen helpen.

Wat je ook doet doe het wel samen, jullie zijn samen verantwoordelijk. Gelukkig zijn er genoeg organisaties die jullie kunnen helpen

Succes!

Simply Me

Badge

Hoi sand,

 

Misschien is het handig om met je ouders hier over tespreken. En na mijn mening zou ik je ouders laten beslissen of ze het kind moeten houden.

Reageer