Skip to main content
Vraag

sex met jezelf als jongen

• February 18, 2026
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Ik ben een jongen van 16 jaar en ben er al een tijdje achter dat ik bi sexueel ben.  Helaas niet ik toegeven dat het daten met mannen op 1 of andere manier niet echt lukken wil.

Nu hoor ik wel eens dat het mogelijk zou moeten zijn om als man zijnde jezelf te neuken met je eigen piemel, dus vroeg ik mij af of dit echt mogelijk is, ook zou je jezelf moeten kunnen pijpen, maar ik zou niet weten hoe? Is er iemand die hier meer over weet? Want eigenlijk zou ik heel graag eens iets met een man willen proberen, maar omdat dat zo moeizaam loopt dacht ik misschien is dit de oplossing?

Liefs johan

3 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 18, 2026

Ik denk dat je piemel dan breekt of los scheurt als je jezelf wil neuken.  Niet doen!

Bij pijpen kan het wel lukken, lees ik hier soms, als je heel lenig bent en je piemel niet te kort is.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 18, 2026

waarom meteen met een man kan je niet beter iets met een vriendje doen. je leest hier dat er veel jongens zijn die wel hun piemel ergens in willen steken of al iets gedaan hebben. dan kan je met hem pijpen en neuken. als een vriendje het aan mij zou vragen dan zou ik wel willen.

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Sex met jezelf gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken denk ik tenzij je een hele kromme lul hebt. Je kan wel jezelf aftrekken en vingeren tegelijk ofzo. Zal vast het zelfde effect hebben