Sex met je lief

  • 23 July 2018
  • 2 reacties
  • 755 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey

Bij mij in het dorp was er eens kermis en mijn lief was er ook en we zijn dan gaan rondwandelen in het dorp en wa kwamen dan aan een bank bij een kerk en ik zat op de bank en zij ging dan op mij zitten en we waren aan het lebberen en aan het kussen om elkaar geil te maken dan waren we achter de kerk geweest en hebben we sex gehad ze had mij gepijpt en ik haar gevingerd en dan hebben we geneukt tegen de kerk best spannend
Zij was dan 16 en ik nog maar 15
De eerste keer dat ik sex had met haar was dat op haar kamer en er was een familie feest bij haar thuis en we zijn dan boven op haar kamer geweest en hebben we sex gehad
Maar mijn vraag is is het raar om sex te hebben buiten huis en is het raar om sex te hebben terwijl er mensen beneden zijn
Wie heeft dit nog allemaal meegemaakt en wat hebben jullie dan gedaan

2 reacties

Het is wat ongebruikelijker om in het openbaar/buiten seks te hebben.
Op je kamer is normaal, dan maakt het op zich niet uit dat er anderen in het huis zijn, denk ik.
Nouja, dat kan wel problemen veroorzaken als je te luid bent...
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -

Hallo anoniempje002
Ik ben nog best wel jong (13) en ik heb het begin deze maand voor het eerst gedaan met me vriendin (13) wij deden het toen niemand thuis was bij mij,
Maar ik denk wel dat het raarder is als je vriendin haar hele familie 1 of 2 verdiepingen onder jullie is aan het feesten en jullie boven seks hebben

Reageer