Vraag

sex met hetero vriend

  • 7 April 2024
  • 3 reacties
  • 412 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 13 jaar (homo)en mijn goeie vriend ook 13 jaar (hetero). Wij kennen elkaar al heel lang. En op een dag waren we in het bos en hij vroeg of ik weleens aftrok? Dus ik zei ja hoezo? Hij zij wil je samen aftrekken. Ik zei ja, toen begonnen we elkaar aftrekken. En dat deden we vaker, op mn kamer, badkamer,zolder en toen uiteindelijk vroeg ik zullen we het iets pittiger maken. Hij zij oke. Toen begon ik hem teneuken. Ik kwam klaar hij ook . Dit ging zo 2 jaar door totdat ik een keer vroeg ben je homo? Hij zij nee hoezo ik zei toen. Nou want we neuken al 2 jaar lang? Hij zij toen ja en? toen wou ik niet meer neuken met hem. En hij wilt wel nog 
 

dus mijn vraag is: wat moet ik nu doen?


3 reacties

Badge

Als je hem nog wilt neuken moet je dat gwn nog blijven doen miss is hij bi en mij mag je btw ook neuken ben jongen van 14

Hallo,

Ik denk dat je vooral moet doen waarbij jij je goed voelt. Als jij geen seks meer met hem wilt moet je dat vooral niet doen, en als hij dat niet wilt accepteren heeft hij maar pech want uiteindelijk is het jouw lichaam en jouw keuze.

groetjes van mij!

Reputatie 5
Badge +4

Wat wil je zelf? 

Reageer