sex met groep jongens en mannen


Badge

Hoi allemaal,

 

Ik ben een turks meisje en ik heb eindelijk gedaan waar ik al een tijdje van fantaseerde en heb

sex gehad met een groep jongens en mannen. Wel allemaal nederlandse omdat ik daar alleen op val.

 

Ik heb dit onveilig gedaan en hun ontmoet via een app en eerlijk gezegd was t heel lekker en wil t graag nog een keer. Heeft iemand hier ervaring mee met zoiets raars of t zelfde als mij? het is 2 maandjes geleden dat ik t gedaan heb.

 

Doeii 


11 reacties

Hoi

 

Hoewel je vertelt dat dit een fijne ervaring was, zou ik je graag wijzen op de risico’s van (groep)sex met personen die je via een app hebt leren kennen. Zo kan het namelijk gebeuren dat iemand zich anders voordoet dan die werkelijk is; dat een persoon zich in de chat voordoet als een knappe jongeman, maar dat je in werkelijkheid met een engerd van vijftig zit te praten. Ook kan je zelden zeker zijn van elkaars gezondheid op het vlak van soa’s; doe het dus alsjeblieft veilig, moest je nog eens seks hebben. Niet alleen bescherm je jezelf best tegen een zwangerschap, maar ook tegen geslachtsziekten. Breng dus gerust condooms mee, en ijs maar dat die gebruikt worden. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Zou je misschien wat mee info kunnen geven over hoe je met hun contact bent gekomen en wat jullie precies hebben gedaan?

Sommige gwn leren kennen via Omegle en andere apps 

Badge

Hoi

 

Hoewel je vertelt dat dit een fijne ervaring was, zou ik je graag wijzen op de risico’s van (groep)sex met personen die je via een app hebt leren kennen. Zo kan het namelijk gebeuren dat iemand zich anders voordoet dan die werkelijk is; dat een persoon zich in de chat voordoet als een knappe jongeman, maar dat je in werkelijkheid met een engerd van vijftig zit te praten. Ook kan je zelden zeker zijn van elkaars gezondheid op het vlak van soa’s; doe het dus alsjeblieft veilig, moest je nog eens seks hebben. Niet alleen bescherm je jezelf best tegen een zwangerschap, maar ook tegen geslachtsziekten. Breng dus gerust condooms mee, en ijs maar dat die gebruikt worden. 

 

Gr. Kenshin

Ja meeste manne die zeide gwn hun leeftijd maar meeste doen helaas liegen over hun leeftijd en heb gn soa gehad gelukkig 

 
(onnodige quotes verwijderd)

 

… hoeveel dan? En waar plan je zo iets, je kunt ze niet echt op je slaapkamer uitnodigen?

Ben je niet bang dat je ouders erachter komen? Wat zou er dan gebeuren?

Badge

 
(onnodige quotes verwijderd)

Wil niet zeggen precies hoeveel maar meer dan tien jongens en jah mannen ook. Nee heb dat ook niet op me slaapkamer gedaan maar afgesproken. Weet nie als ze dr achter zouden komen

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

 

 

ik zal het volgende x sws veilig doen. en ook niet zomaar iedereen toelaten. je weet nooit wie er tussen zitten. en stel je wilt t nog een x doe t met je eigen leeftijd :P

 

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

dnkje voor je reactie he x

Op welke app heb je ze ontmoet?

Reputatie 1
Badge

Sevda kijk ik weet niet welke geloof je hebt maar ik ben zelf ook turks en ja sex hebben zonder imam nikah mag niet dus ik zou ervoor zorgen dat niemand die je kent ooit hierachter komt en je kan er later spijt van hebben dat je het op deze leeftijd gedaan hebt ssks is nogal wel heilig in de islam maar omdat ik niet weet of je wel of niet moslim bent begin ik effe daar niet over 

Hoi allemaal,

 

Ik ben een turks meisje en ik heb eindelijk gedaan waar ik al een tijdje van fantaseerde en heb

sex gehad met een groep jongens en mannen. Wel allemaal nederlandse omdat ik daar alleen op val.

 

Ik heb dit onveilig gedaan en hun ontmoet via een app en eerlijk gezegd was t heel lekker en wil t graag nog een keer. Heeft iemand hier ervaring mee met zoiets raars of t zelfde als mij? het is 2 maandjes geleden dat ik t gedaan heb.

 

Doeii 

Op welke app heb je ze ontmoet bijvoorbeeld?

Hebben al die jongens met je geneukt? 

Reageer