Sex met de moeder van een vriend.

  • 15 June 2020
  • 7 reacties
  • 11369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo lezers, ik heb vandaag iets geweldigs meegemaakt maar ook fucking raar. Ik kan het zelf nauwelijks beseffen dat ik dit nou echt gedaan heb. Ik zal beginnen bij het begin. Vanmiddag had ik met een vriend afgesproken dus ik ga naar zijn huis toe om lekker beetje te gamen etc. Blijkbaar had hij dus nog school 2 uurtjes lang. Maar nooit meer aan gedacht, dus hij zegt ga maar ff 2 uurtjes gamen op me kamer dan, zie ik je over 2 uur. Ben ik ongeveer een halfuur aan het gamen komt die moeder van hem naakt de kamer van hem binnen ik zat achter in zijn kamer te gamen en zijn moeder zag me niet ze dacht dat ik ook weg was. Terwijl ze naakt is zit ze een beetje schone was in de kast te doen. Ik zeg na 10 seconden met open mond gekeken te hebben. Eehm hallo mevrouw (hier staat de achternaam) zei schrikt zich dood natuurlijk. En ze springt achter de deur en loopt de kamer uit. Ik in shock ben verder gaan gamen. Ik denk 2 mins later. Komt ze de kamer weer binnen en zegt ze ongeveer dit: "Hey (mijn naam) dat was ff gek net he?" Ik antwoorde daarop ja. Zij zei vond je het lekker wat je zag? Ik dacht wtf maar antwoorde daarop: ja u heeft geen verkeerd lijf. (Ze had een badjas aan inmiddels) doet ze haar badjas uit zegt ze "pak maar wat je pakken kan geilerd".  Dus ik zat daar zo van 😐. Ik dacht fuck it en ben met haar het bed ingedoken. (Ze is al over de 50 dus kan niet zwanger raken). Zei is echt crazy ze leek net een 18 jarige in bed man. Ik zal je de details besparen. Nadat we klaar waren kleren weer aan en normale leven geleid. Vriend komt thuis en we zijn gaan zwemmen. 

Ik vond het echt bijzonder, maar goed. Dit wou ik even delen. Wat zou ik moeten doen? Ik doe dit zowiezo niet weer het was best wel dom. Ik wil ook nog even tegen iedereen zeggen: er staan heel veel van dit soort verhalen op dit forum en die zijn allemaal gepost door 10 jarige jochies die het woord sex net hebben ontdekt. Maar ik wil dus even duidelijk maken neem dit serieus want dit is serieus.


7 reacties

Ik geloof 't bijnaaaaaaa

Ik snap nou niet echt hoe je zelf hierbij nu voelt. Ben je geschrokken?

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik moet toegeven halverwege kregen ik even een stijve.

Reputatie 3
Badge +1

Oke als dit echt is dan hoop ik dat het lekker was en dat die vriend er niet achter komt 

Hey

Als het verhaal echt is wow dat is dan wel raar maar je moet doen waar je je goed bijvoelt

 

Groeten goodthings 

Reputatie 2
Badge +1

Ik moet toegeven halverwege kregen ik even een stijve.


Ahha ik ook

Ik moet toegeven halverwege kregen ik even een stijve.

same haha

Reageer