Skip to main content

sex met buurmeisje

• February 5, 2026
  • 5 reacties
  • 1428 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Halloo,

Toen ik ongeveer 10 jaar was had ik een buurmeisje. Soms gingen we samen buitenspelen en dan gingen we zo in een hutje zitten en hadden we soort van sex. We wisten nog niet hoe het moest dus ik ging gewoon wat met mijn piemel schuren tegen haar kont en we kusten met tong enzo. Ik denk er nu nog wel vaak aan terug want ik vond het heel leuk. Maar soms vind ik het ook weer heel raar. Is dat normaal? ps. we hadden geen relatie.

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Ja ik vind het raar. Jullie waren tien. Dat is echt heel jong. En wat is eig precies je vraag?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Nee hoor, helemaal niet raar.  Ik speelde ook vaak naakt met mijn buurjongentje en dan deden we ook zo nepseks.  Zonder kussen, maar wel aan de geslachtsdelen zitten bij elkaar.

Alexander01
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 5, 2026

Ik vindt het niet raar ik hebt het ook gedaan met een meisjes  waar ik goed bevriend mee was ik had haar ook gevingered

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 5, 2026

Nou het is niet helemaal normaal maar ja je bent aan het ontdekken en als jij en het buurmeisje het goed vinden is er weinig verkeerds aan.

Maar is ze nog je buurmeisje.

En vind je haar leuk want anders moet je er wat mee doen 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Anders moet je weer contact zoeken met haar en misschien word het wat tussen jullie