Skip to main content

haii ik ben Noelle en ben 13

ik ben laatst onmaagd door een 18 jarig (het is strafbaar maar we houden het geheim).

hij is super lief voor me en doet niet iets als ik dat niet wil….. 

ik gebruik de pil niet en hij geen condoom maar als hij klaarkomt zorgt ie dat ie niet in mij klaarkomt!

is dit te extreem? ik weet niet wat ik moet doen want ik vind het super fijn met hem!

Heey Noëlle,

 

Je moet doen wat je zelf fijn vind! Je schrijft dat hij je niet dwingt en dat je het fijn vind dusss…

Ik zou alleen wel een voorbehoedsmiddel gebruiken, je zit er wss ook niet op te wachten dat het een keer fout gaat en dan zwanger bent op je 13e… 

Liefss


@xxagirlxx 
thanks, ja ik wilde ook wel veilig doen maar ik heb dus begrepen dat het fijner is zonder voor een jongen maar ook voor het meisje en dat is wel waar haha. maar ik ga het er wel met hem overhebben


Graag gedaan hoor! ohh oke. Het is idd minder fijn maarr wel veilig ;-) :thumbsup_tone1:


Je kan nog steeds zwanger worden als hij niet in jou klaarkomt! Gebruik alsjeblieft voorbehoudsmiddelen <3


Als jij het fijn vind gewoon doen! Maar ik raad je wel aan om condoom te gebruiken je wilt niet onvruchtbaar worden door een soa. 

 


Reageer