Vraag

sex met beste vriendin?

  • 16 June 2021
  • 4 reacties
  • 777 Bekeken

Badge

ik ben een jongen ik ben 15 jaar.

ik ben best wel toe aan sexs en ik wil het graag met mijn beste vriendin doen. zij heeft al wel een paar keer sexs gehad. maar zij vind mij niet leuk leuk maar we zijn wel beste vrienden. ik weet niet hoe ik het moet vragen of ze een keer sexs wil hebben met mij. hebben jullie tips?


4 reacties

Als je je vriendschap wilt behouden, zou ik het maar gewoon voor jezelf houden. Friends with Benefits gaat vrijwel altijd fout (je vriendschappelijke relatie gaat eraan kapot) dus dat raad ik je zeker niet aan. Heeft zij op dit moment een vriend? Dan is het al helemaal een no-go.

Zet deze gedachtes van je af, succes!

dude, niet doen

ik heb zelf een vriendin die als zuster voor me is, en ik zeg haar ook eerlijk dat ik ons nooit een relatie zie buiten dat wat we hebben gesmeed. dat is ook normaal dat ze je niet leuk leuk vind, want dat betekent dat je voor haar onvervangbaar bent

please zet deze gedachte van je af, het doet je alleen maar goed

Anonymoulsy 5

 

Probeer een beetje het gesprek daar over te laten gaan. Over hoe jij zin hebt in de eerste keer. Stel haar vragen over haar keren dat ze seks heeft gehad.  Kans dat ze geil wordt is groot. Het hoeft geen betekenis te hebben maar een keertje seks kan geen kwaad

Hallo priveanoniem2005 :) 

Ik raad het je niet aan gezien dan je vriendschap met haar in problemen kan komen. Maar goed, je zou met haar erover kunnen praten? Eerst gewoon subtiel over seks beginnen en uiteindelijk misschien voorstellen om seks met haar te hebben.

-TheMightySlayer <3

Reageer