Vraag

sex maatje

  • 24 February 2020
  • 5 reacties
  • 679 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben een jongen van 1,82 lang en zit op hockey golf en tennis ik ben niet heel gespierd mijn piemel is slap 10cm en stijf 18 zijn er meisjes die sex mij zouden willen hebben en is het zo bij meisjes dat ze kijken of jongens een grote lul hebben


5 reacties

Hi Lodewijk123,

 

er zullen vast wel meisjes zijn die iets met je willen en ook wel jongens denk ik :wink:

 

Ik denk niet dat het alleen om de grootte van je piemel draait. Die is wel nice als ik het zo hoor, maar ik denk dat andere dingen eerder de doorslag geven. Meer hoe je bent in de omgang enzo. Ik weet niet of meisje op de grootte van je piemel letten. Ik weet wel dat sommige jongens dat soms wel doen :relaxed:

Laten we het zo zeggen, je hoeft je iig niet voor je piemel te schamen. Dat moet trouwens geen enkele jongen btw, maar ok.

 

Afspreken en contactgegevens uitwisselen mag hier niet, maar dat wist je natuurlijk al, omdat je de forumregels gelezen hebt, toch?

 

Succes verder.

 

Groetjes,

M&M's

Badge +1

Mis kan je je Leeftijd erbij zetten

Reputatie 4
Badge +3

Mis kan je je Leeftijd erbij zetten

Dit is geen datings site je hebt duideijk de Forumregels NIET gelezen

Reputatie 4
Badge +3

Ik ben een jongen van 1,82 lang en zit op hockey golf en tennis ik ben niet heel gespierd mijn piemel is slap 10cm en stijf 18 zijn er meisjes die sex mij zouden willen hebben en is het zo bij meisjes dat ze kijken of jongens een grote lul hebben

Heb je de forumregels wel gelezen? Je mag hier GEEN contact zoeken met anderen. Ook maakt het meiden echt niet uit of je gespierd bent of niet. Of je een grote of kleine dollo hebt. Of je lang bent of niet maakt mensen NIET uit. 

Badge +1

Hoi,

 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat hier contactgegevens van elkaar uitgewisseld worden. 

Jullie mogen wel bepaalde dingen bespreken, maar daar moet het dan ook bij blijven. 

 

Gr Tessa (De Kindertelefoon)

Reageer