Vraag

Sex hebben?

  • 9 July 2018
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.. ik heb een vraag. Ik ben 16 jaar oud en ik ben eigenlijk best wel dik. Hierdoor heb ik nog nooit een echt vriendje gehad. Ik vind het zelf best wel jammer want ik zou we een vriendje willen maar niemand gaat mij ooit leuk vinden. Nu heb ik online ontdekt dat toch heel veel mannen vollere meiden mooi vinden.. en als ik op een site post dan reageren er altijd superveel mannen die sex met mij willen. Ik vind dit wel leuk maar ik moet altijd liegen over mijn leeftijd. Ik ben ook nog maagd en ik ben dus nu aan het twijfelen of ik gewoon sex moet hebben met een van die mannen, of gewoon moet wachten tot na de middelbare school met Daten. Wat denken jullie?

2 reacties

Doe dat maar niet...
Je bent minderjarig, zij meerderjarig, dat mag je niet zomaar mixen.
Jouw situatie is niet voldoende voor de uitzondering in die wet.

Ik denk dat het verstandiger is om te wachten totdat je wel volwassen bent.
Dan heb je zat tijd om dat te doen.
Hi Babet,

Ik denk zeker dat die mannen seks met je willen hebben, maar ik denk niet dat jij er gelukkiger van wordt.
Sws moet je uitkijken als je liegt over je leeftijd, maar ook als je er eerlijk over bent, dan zullen er mannen zijn die nog steeds of juist dan seks met je willen hebben. Dan heb je het met een pedofiel gedaan, tenminste volgens mij dan, want jij bent minderjarig en hij is meerderjarig.

Je bent er nu achter dat er genoeg mannen zijn die op iets vollere meisjes vallen. Dat lijkt me iig fijn voor je om daar nu zelf achter gekomen te zijn. Natuurlijk zijn er mannen en ook wel jongens die jou leuk vinden.

Met die gedachte zou ik, als ik jou was, met iemand van je eigen leeftijd een relatie beginnen of nog wachten tot je zelf ook 18 bent als je iets oudere jongens leuker vindt dan een leeftijdgenoot. Dan kun je een relatie om de juiste reden krijgen en niet dat je alleen maar ontmaagd wordt door één of andere geile, oversekste pedo.

Denk er nog ff over na dus, voordat je nu contact gaat leggen met iemand op een datingsite. Voor hetzelfde is het niet een pedo, maar gwn een loverboy, dus ja, beter kijk je uit.

Even wachten en uiteindelijk geen spijt krijgen, lijkt me het beste.

Groetjes,
M&M’s

Reageer