sex en ontmaagd met 9 of 10 jaar

  • 24 January 2024
  • 2 reacties
  • 997 Bekeken

Badge

hee iedereen,  ik ben zeg ma op mijn 9de of 10de ontmaagd en schaam me daar zo erg voor durf het tegen niemand te zeggen heb het ooit tegen een vriendin gezegd maar die heeft het doorgeluld en nu weten een paar mensen het en ja ik weet het ook niet meer, 

hebben meer mensen van jullie hier misschien mee te maken gehad?? 

ben wel benieuwd of ik niet de enige ben   

xxx ( naam verwijderd door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

(ben nu 14)


2 reacties

Ik had dit ook meegemaakt toen ik 9 was, ik had een vriendje die 11 was,  een keer mocht hij logeren omdat ik jarig was en toen had hij mijn broek uitgetrokken toen ik sliep en mij wakker gemaakt, hij gjng daarna op me liggen en deed 1 keer zijn piemel in me en vroeg of ik dat lekker vond, ik zei toen wat doe je en hij deer het nog eens, uiteindelijk vond ik het best fijn en hadden het nog iets van 10 keer gedaan tot dat het uit ging toen ik 13 was, maar na de 3e keer had hij condooms geregeld omdat we erachter kwamen wat soas waren, ik schaam me tot nu toe nogsteeds ervan en alleen mijn vriend nu weet ervan

Reputatie 6
Badge +4

Je bent zeker niet de enige ik zou toch maar iets op  internet gaan zoeken waar je in eerste instantie anoniem je verhaal kwijt kan.  En aan hun vragen wat je het beste kan doen voor hulp te krijgen vaak zou dat een psycholoog zijn 

Reageer