Vraag

sex en liefde

  • 11 December 2019
  • 2 reacties
  • 220 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi

is het gek als je al op je 11de begon met aftrekken (ben nu 14 dan).  

en mij lijkt het ook spannend en leuk om een keer sex te hebben want veel vrienden van mij hebben al sex gehad. maar heb helaas geen vriendin.


2 reacties

1. Nee het is niet gek om op je 11de te beginnen rukken

2. Wat ik lees is groepsdruk, nooit sex hebben alleen maar omdat je vrienden al seks hebben gehad. Dat is namelijk geen lekkere seks, maar seks omdat je het jezelf verplichte. Dat is goed voor jezelf noch voor je partner. Die zal het aanvoelen dat het misschien aan haar/hem ligt. En dat is weer niet goed voor je relatie. 

Dus begin er pas aan als jij je goed de vraag hebt gesteld: wil ik het uit mezelf? (Dat antwoord moet ja zijn voor je eraan begint)

Hallo justin2 :)

Het is niet raar om op je 11de te beginnen rukken, ik begon met rukken toen ik 10, bijna 11 was. Jou vrienden hebben dus al seks gehad en daarom wil je ook seks met een meisje? Seks komt vanzelf als je een meisje vindt dat je leuk vindt en zij jou leuk vindt en dat jij en zij er klaar voor zijn. Er is geen deadline voor je ontmaagding. Je moet seks hebben als je het zelf fijn vindt en niet omdat je vrienden al seks hebben gehad.

-Dr8gon99

Reageer