Vraag

sex en autisme?

  • 15 May 2019
  • 2 reacties
  • 480 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haaiii, ik ben nu 14 bijna 15 en heb sinds kort een hele lief vriendje. hij doet echt alles voor me nu zijn we heel vaak samen na school nu vroeg hij mij gisteren of ik wel veder druf te gaan dan alleen zoenen, ik schrok best wel van die vraag omdat ik oprecht niet weet wat hij zou willen en durf heb echt wel te vertrouwen maar durf het gewoon mijn ouders niet te vertellen dat ik aan de anticonceptie wil iemand tips?

P.s. ben nog al vergeetachtig (kenmerk van mijn autisme)

2 reacties

het lijkt me dat je erover moet praten met je ouders, waarschijnlijk begrijpen ze het wel omdat het nou eenmaal veilig is om anticonceptie middelen te benuttigen. Maar als je het echt niet met je ouders wil/kan bespreken kan je altijd zelf naar de huisarts/dokter gaan, die helpen je. En er is altijd nog de derde optie, (als je seks gaat hebben want er is ook nog een optiebdie luidt: geen seks hebben. Je kan bijvoorbeeld ook elkaar vingeren en aftrekken of oraal bevredigen, er hoeft niet gelijk gepenetreerd te worden.) seks hebben zonder dat je aan de pil zit er zijn andere middelen waar je ‘makkelijker’ aan kan komen, zoals condooms.
Reputatie 2
Badge +2
@lindatjuhh Hij kan ook gewoon een condoom gebruiken.. hoef je de pil niet te vragen.

Reageer