Sex en autisme

  • 15 February 2019
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haai iedereen,

ik ben emma 13 jaar en heb sinds 1,5 jaar de diagnose autisme, en ben nu verliefd op een jongen, maar we zijn wel een beetje klaar met zoenen etc maar ik heb het gevoel dat hij meer wil ik ook wel maar durf het niet niet echt bespreekbaar met hem te maken iemand tips?

3 reacties

Hey meid ik zelf heb ook de diagnose autisme gekregen daarom ben jr niet raar of anders dan een normaal persoon. Ik zelf zou beginnen op jou leeftijd veilig met voorspel dat wil zeggen : vingeren aftrekken pijpen beffen en echt elkaar een beetje gaan ontdekken maar weet dat het strafbaar is en als je ouders er achterkomen dat het volgens mij problemen thuis gaan zijn. Maar weet je je bent jong en je kan al wel eens samen gaan zwemmen en in een kleedhokje duiken of ergens in de bosjes. Ps als je echt sex zou hebben doe het veilig en neem dan altijd een paar condooms mee !!! Veel vrij plezier gewenst. Groetjes Dieter xxx
Hey meid ik zelf heb ook de diagnose autisme gekregen daarom ben jr niet raar of anders dan een normaal persoon. Ik zelf zou beginnen op jou leeftijd veilig met voorspel dat wil zeggen : vingeren aftrekken pijpen beffen en echt elkaar een beetje gaan ontdekken maar weet dat het strafbaar is en als je ouders er achterkomen dat het volgens mij problemen thuis gaan zijn. Maar weet je je bent jong en je kan al wel eens samen gaan zwemmen en in een kleedhokje duiken of ergens in de bosjes. Ps als je echt sex zou hebben doe het veilig en neem dan altijd een paar condooms mee !!! Veel vrij plezier gewenst. Groetjes Dieter xxx

Hoe zo strafbaar 🤔 hij is 15 dus volgens mij is het dan nog niet strafbaar en mijn ouders zeggen zo als je er aan toe bent dan mag je gewoon hihih en het veilig doen is wel te doen hihi ook zonder condoom

Hey meid ik zelf heb ook de diagnose autisme gekregen daarom ben jr niet raar of anders dan een normaal persoon. Ik zelf zou beginnen op jou leeftijd veilig met voorspel dat wil zeggen : vingeren aftrekken pijpen beffen en echt elkaar een beetje gaan ontdekken maar weet dat het strafbaar is en als je ouders er achterkomen dat het volgens mij problemen thuis gaan zijn. Maar weet je je bent jong en je kan al wel eens samen gaan zwemmen en in een kleedhokje duiken of ergens in de bosjes. Ps als je echt sex zou hebben doe het veilig en neem dan altijd een paar condooms mee !!! Veel vrij plezier gewenst. Groetjes Dieter xxxHoe zo strafbaar 🤔 hij is 15 dus volgens mij is het dan nog niet strafbaar en mijn ouders zeggen zo als je er aan toe bent dan mag je gewoon hihih en het veilig doen is wel te doen hihi ook zonder condoom

Even voor de duidelijkheid: sex tussen minderjarigen is niet strafbaar, indien die handelingen vrijwillig plaatsvinden tussen jeugdigen die slechts in geringe mate in leeftijd verschillen en tussen wie een affectieve relatie bestaat.

Jullie mogen dus sex hebben.

Groet, FLB

Reageer