Vraag

sex doet pijn

  • 20 September 2021
  • 5 reacties
  • 974 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

hoi ,

ik heb sinds kort een vriendinnetje waar ik ook sex mee heb .

we knuffelen eerst een tijdje ( voor spel) daarna gaan we verder en gebruiken ook speeltjes . Maar zodra ze in me komt laat ik dat eerst toe maar op een gegeven moment gaat het pijn bij me doen en slaat dicht en barst dan in tranen uit . Terwijl ik het best lekker vind . Wat dit ??????  terwijll tampon er wel makkelijk in en uit ga  .


5 reacties

Hier heb ik persoonlijk geen ervaring mee als jongen natuurlijk, wat ik wel weet is dat dit niet zo hoort te gaan, misschien hebben er nog enkele meiden wat tips/ervaringen om te delen

Reputatie 5
Badge +5

heb wel naar verleden gehad  ben op vervelende manier ontmaagd .

stop er dan mee probleem opgelost

Reputatie 4
Badge +1

Beste Anoniempje 15,

 

Dit is zeker niet normaal maar ook weer wel. Je zit in je 'apen' jaren en je hormonen slaan tilt. Dus je wilt dat 'hene' doen. Maar omdat je lichaam zich nog ontwikkelt, kan dit de 1ste of de 2de keer pijn doen. Doet dit steeds meer pijn, en houdt dit niet op. Dan zou ik er toch eens over denken om ermee over te praten met iemand zoals je Moeder, Oma,... (Je moet niet bang zijn  ze waren vroeger hetzelfde 😉 zodat je toch eens naar een dokter kunt. Het kan zijn dat er niks aan de hand is.

 

Het kan ook zijn dat ze gewoon te lange, scherpe nagels heeft..

 

Thank

Ik hoop dat ik jou en nog vele andere meisjes dat naar dit Topic kijken met dezelfde vraag heb kunnen helpen!

 

Met Vriendelijke Groet

De betweter 😂

Reputatie 5
Badge +5

Durf hier niet mee naar huisarts namelijk ben bang dat ik weer inwendig onderzoek krijgt en voor een wild vreemde met mijn benen wijd moet . Gezien mijn verleden 

Reageer