Skip to main content

sex, dildo’s, vingeren, pijpen, enzzz

• May 15, 2026
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal! Ik ben een meisje van 15 jaar en ik ben best vaak geil. Nu heb ik een vraagje over of dit normaal is. Ik masturbeer iets van 4x per week. Ook  heb ik dus een keer een dildo gekocht toen ik heel geil was en hij is echt heel lekkerrrr. 

nog een klein vragenlijsteee

1.  Wat is trouwens jullie meest geile ervaring ooit? Mag echt alles zijn!! 
  1. Ben je al ontmaagd??
  2. waar was dit en hoe was het dan?
  3. heb je al eens gepijpt of gebeft? Zo ja, met wieee
  4. vertel wat meer over je meest wilde seksfantasie
  5. Zou je het met mij doen?? Ik heb groene ogen, (donker) blond haar, 175cm, vaak geil, cupmaat 70E/F, zit op turnen en hockey;)
  6. Heb je ooit een buttplug geprobeerd?? Lijkt mij heel geil, zeker als je hem naar school draagt ofzooo

*Reactie aangepast door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6*

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  1.  Wat is trouwens jullie meest geile ervaring ooit? Mag echt alles zijn!!  ehm dat ik ging squirten onder het vingeren in de douche
  1. Ben je al ontmaagd?? nee hoeft ook nog niet 
  2. waar was dit en hoe was het dan? x
  3. heb je al eens gepijpt of gebeft? Zo ja, met wieee nopee
  4. vertel wat meer over je meest wilde seksfantasie bdsm show kijken 🍆
  5. Zou je het met mij doen?? Ik heb groene ogen, (donker) blond haar, 175cm, vaak geil, cupmaat 70E/F, zit op turnen en hockey;) ben geen gay en ben n meisje dus nee :P 
  6. Heb je ooit een buttplug geprobeerd?? Lijkt mij heel geil, zeker als je hem naar school draagt ofzooo nopee

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ​@Eendje10 

Ik denk dat het heel normaal is om als meisje vaak geil te zijn, ik ben dat ook. Het slaat natuurlijk nergens op dat iedereen denkt dat alleen jongens vaak geil kunnen zijn.

1.  Wat is trouwens jullie meest geile ervaring ooit? Mag echt alles zijn!! ik ben weleens klaargekomen tijdens het uit eten gaan met mijn ouders. Ik zat gewoon aan tafel met de rest van mijn gezin, spande mijn spieren aan en kwam klaar.
  1. Ben je al ontmaagd?? geen antwoord
  2. waar was dit en hoe was het dan?  geen antwoord
  3. heb je al eens gepijpt of gebeft? Zo ja, met wie  geen antwoord
  4. vertel wat meer over je meest wilde seksfantasie ik denk een trio met een jongen en een meisje
  5. Zou je het met mij doen?? Ik heb groene ogen, (donker) blond haar, 175cm, vaak geil, cupmaat 70E/F, zit op turnen en hockey;) moeilijk om te zetten op wat jij noemt, ik ben meer van het innerlijke en of er chemie/een klik is.
  6. Heb je ooit een buttplug geprobeerd?? Lijkt mij heel geil, zeker als je hem naar school draagt ofzooo nee maar dat lijkt me wel leuk om een keer te proberen