Vraag

Sexchatten met meisjes...


Hallo, ik ben een jongen van 14 jaar en wil graag seks/sekschatten met iemand van ongeveer mijn leeftijd, weet iemand een goede site of app? Hopelijk kan iemand me helpen.

 

 


11 reacties

In principe zijn er niet echt goede sites/apps die deze dienst aanbiedt. Dit in verband met misbruik dat er van gemaakt kan worden door pedofielen en anderen die slechte bedoelingen hebben.

Waarschijnlijk krijg je Yubo of Wink aangeraden, daar zijn wel een aantal jongeren, maar wees altijd alert en stuur nooit (naakt)foto’s (met of zonder gezicht)!

Weet je ook websites. Op omgle zitten alleen maar pedofielen

 

En wat moet je aan een meisje vragen als je met haar wilt sexchatten?

 

Reputatie 2
Badge +1

doe het niet. dit is hartstikke gevaarlijk, vooral als je onder 18 bent. het kan je LEVEN vernietigen.

 

En wat moet je aan een meisje vragen als je met haar wilt sexchatten?

Je wil sexchatten, maar je weet niet wat je wil sexchatten? Het is aan jou om te bepalen wat jij wil gaan chatten met de persoon aan de andere kant van de ‘lijn’. Ik vermoed dat je in je geilheid vast wel iets kan verzinnen.

Edit: of bedoel je hoe je een sexchat moet starten? Dat verschilt, direct zijn is wellicht het verstandigst, dan heb je beiden ook hetzelfde idee en kan je vooral je ding doen. Ik raad het je alleen niet aan om met iemand uit je omgeving te doen, want als het op de een of andere manier uitkomt, dan is dat best ongemakkelijk, lijkt me.

Weet je ook websites. Op omgle zitten alleen maar pedofielen

Op heel veel andere sites zoals Omegle ook, dat is nu eenmaal hoe de wereld in elkaar zit. Als er een mogelijkheid is om zijn/haar doel te bereiken, dan gebruikt een pedofiel die over het algemeen. Concreet: als er een jongerensite is, dan zal daar al snel misbruik van gemaakt worden waarbij pedofielen zich voordoen als jongeren.

oké bedankt voor de tip. Ben net wel geband van Omegle, maar heb niks verkeerds gedaan!

 

Badge

Hoi ik ben een dame van 14 en ik ben geïnteresseerd in een knappe jongeman :nerd::heart_eyes:

Reputatie 3
Badge +2

Hi @crispyfries69  en andere gebruikers, 

Let op! Het uitwisselen van persoonsgegevens is op ons forum verboden (forumregel 7). 

Groeten, Willemijn 

De Kindertelefoon

 

 

Badge

Snapchat ga gwn iets doen en wat afspreken ofz 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om.

Reputatie 3
Badge +1

oké bedankt voor de tip. Ben net wel geband van Omegle, maar heb niks verkeerds gedaan!

 

Hoe ben je dan geband?

 

Reageer