Hoi ik ben een meisje van 13 ik wil graag seks en ben besg vaak geil maar ik heb een probleem ik val op 18+ zijn mensen dan nog voorzichtig met je als je het voor de eerste keer met ze doet ?
Hoi ik ben een meisje van 13 ik wil graag seks en ben besg vaak geil maar ik heb een probleem ik val op 18+ zijn mensen dan nog voorzichtig met je als je het voor de eerste keer met ze doet ?
He
je zou het best zo laten bij je gevoelens. als je er mee in zit kan je professinle hulp zoeken zoals bellen naar kindertelefoon. of praten je vertrouwenspersoon.
je zou het best zo laten bij je gevoelens. als je er mee in zit kan je professinle hulp zoeken zoals bellen naar kindertelefoon. of praten je vertrouwenspersoon.
Heyy,
Dit is iets wat je beter uit je hoofd kan zetten. Het is voor mensen die 18+ zijn illegaal om seks te hebben met een minderjarige en de volwassene is dan dus ook strafbaar bezig.
Als dit je dwars dit kan je altijd eens een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor hulp en advies.
Groetjess, ItsJustMe <3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.