sex

  • 1 June 2021
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

Badge

heey ik ben 14 en heb zin in sex, wil graag gepijpt worden en beffen. of lekker naakt in bed liggen en leuke dingen doen fingeren aftrekken en alles wat je kan bedenken 

 

iemand ervaring hoe je iemand vraagt 

of heeft iemand ooit al sex gehad op deze leeftijd en wil je dat dan delen, hoe je dat hebt gevraagt enzo 

 

groet anoniem


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

heey!

het is heel normaal dat je dat soort dingen graag wil doen, ik zou echter (hoe moeilijk ook) gewoon wachten tot je een keer, misschien als je wat ouder bent, echte verkering krijgt met iemand. en het dan doen met diegene als het echt goed voelt, (je moet niks forceren). 

voor nu zou ik gewoon je eigen lichaam zelf wat verder proberen te ontdekken, of misschien een keer iets opwindends kijken ofz. 

groetjes, 

Amie

Badge

heey!

het is heel normaal dat je dat soort dingen graag wil doen, ik zou echter (hoe moeilijk ook) gewoon wachten tot je een keer, misschien als je wat ouder bent, echte verkering krijgt met iemand. en het dan doen met diegene als het echt goed voelt, (je moet niks forceren). 

voor nu zou ik gewoon je eigen lichaam zelf wat verder proberen te ontdekken, of misschien een keer iets opwindends kijken ofz. 

groetjes, 

Amie

Ja, zelf werd dit mij ook aangeraden (het onderstreepte gedeelte) en heet leek erg moeilijk. Maar toen vroeg mijn vriendje me eindelijk uit en had ik ineens geen behoefte meer aan sex. En later kwam de sex ook vanzelf. Bij mij duurde het maar 4 maanden tot we sex hadden. Maar iedereen heeft een andere snelheid, ik kende hem pas 7 maanden daarvoor btw.

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-

hey, ja ik weet je gevoel. ik was er niet echt mee bezig maar wilde best wel graag sex. ik heb niet echt gevraagd maar we zijn meer over het onderwerp begonnen. toen ik sex had was ik 13 en Hij 18, het was Friends With Benifits.   ik zou zeggen gewoon over beginnen met iemand die je vertrouwd en dan komt de vraag vanzelf makkelijker om te stellen! (hij stelde mij die vraag waarop ik zei: "Moeten we ff zien ben nog maagd.”   uiteindelijk toen we gingen afspreken hebben we het toch gedaan en ik sta er nogsteeds 100% achter!

Reageer