Sex?

  • 21 October 2020
  • 10 reacties
  • 633 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Welke jongen wil er op mijn leeftijd al sex?

Ik denk dat de meeste er nog niet klaar voor zijn maar ik wel. Hoe kan dat? Is het slim om met een stijve of slappe piemel seks te hebben? 


10 reacties

Badge

Ten eerste het is altijd slecht om met een slappe sex te hebben. en ik weet je leefttijd niet dus weet niet als jongens van jou leeftijd dat willen, lmao

Volgens je andere topic ben je twaalf.
Als je even op dit forum zult kijken, dan kom je er achter dat jongens op die leeftijd zeker met iemand naar bed zouden willen gaan.
Zelf denk ik niet echt dat je een keuze hebt om seks te hebben met iemand zonder erectie.
Seks en al dat erotische gebeuren levert zeker een erectie op bij je partner, dus daar hoef jij je geen zorgen over te maken.

Heyy

Als je ''hoe kan dat'' bedoelt als in hoe kan het dat ik het wel wil en anderen niet, zo is puberteit. De ene gaan sneller dan de andere.

Het is handigst om seks te hebben als de piemel stijf is.  Dit is trouwens vrijwel altijd het geval doordat de jongen/ man opgewonden wordt enzo.

Groetjs

Ik zou wel seks willen. Moet wel met een stijve denk ik want anders krijg je hem denk ik niet bij jou er in. 

 

Reputatie 1
Badge

Hoi RickyB

Dankjewel voor je reactie.

Jammer genoeg kan je hier geen seksafspraak maken maar ja.

Trouwens iedereen bedankt voor zijn/ haar reactie 

Ik zou heel graag seks willen hebben maar ja hier kan je geen afspraak maken.

 

Doei!

Hoi RickyB

Dankjewel voor je reactie.

Jammer genoeg kan je hier geen seksafspraak maken maar ja.

Trouwens iedereen bedankt voor zijn/ haar reactie 

Ik zou heel graag seks willen hebben maar ja hier kan je geen afspraak maken.

 

Doei!

Ja dat is jammer hier aan zou graag iets willen doen ben zelf ook 12 en een jongen maar je mag hier volgensmij ook niet je insta laten weten anders zouden we daar op kunnen chatten mocht je dat willen 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

Zoals jullie zelf ook al zeggen is het inderdaad niet toegestaan om (insta) gegevens met elkaar uit te wisselen.
We vinden het belangrijk dat kinderen anoniem hun probleem of verhaal hier kunnen delen. 

Check als je twijfelt nog even de forumregels!

Groetjes,
Griselle
De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +4

Welke jongen wil er op mijn leeftijd al sex?

Ik denk dat de meeste er nog niet klaar voor zijn maar ik wel. Hoe kan dat? Is het slim om met een stijve of slappe piemel seks te hebben? 

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ben 13 en ik wil al wel seks. Niet dat ik het forceer, maar het zou me wel leuk lijken.

Ik weet niet hoe je tot de conclusie komt dat de meeste er nog niet klaar voor zijn, behalve jij.

Als je seksueel opgewonden raakt, krijg je automatisch een stijve. 

Badge

Ben ook dertien en heb dat ook

Ten eerste het is altijd slecht om met een slappe sex te hebben. en ik weet je leefttijd niet dus weet niet als jongens van jou leeftijd dat willen, lmao

Je kunt gewoon seks hebben met een slappe maar het is zowat onmogelijk om een slappe te hebben als je seks gaat hebben. En ten 2e een slappe geeft je amper gevoel bij seks

Reageer