Skip to main content

Hey ik ben eva ik ben 15 jaar en  geil weleens op me docent  en heb ooit ze lul gezien  en hij heeft  gezien hoe  ik er naar keek en na die les riep hij me en  vroeg waar ik naar keek en zei  zo van  naar u lange speeltje  in u broek meneer en daarna pakte die  me en trok me broek  omlaag en daarna  stopte die ze   lul in me en spoot sperma in me face  en wat moet ik  doen 

Hoi Anoniem234

Als je het niet fijn vond wat je docent deed moet je het melden bij de schoolleiding, ouder of de politie (die de docent ook kan/gaat straffen).  Als je het niet erg vond oke, maar ik zelf vind het verkeerd. Denk zelf dat het het beste is als je het meld bij de politie of een iemand anders die jou zou kunnen helpen.

Hoi

Deze docent is grenzen te ver gegaan. Wat hij deed valt onder aanranding. Ik raad je aan om wat er gebeurd is met iemand te delen, bijvoorbeeld met een familielid, vriend(in) of vertrouwenspersoon op school. Eventueel zou je daarnaast voor advies terecht kunnen bij de Kindertelefoon. Het is belangrijk om hierover te praten, aangezien je hoogstwaarschijnlijk, al is het onbewust, erg geschrokken bent. 

Voorlopig lijkt het me verstandig om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk alleen bent met deze docent. Je zou er bijvoorbeeld voor kunnen zorgen dat er telkens een klasgenoot bij je is. Op die manier zou voorkomen kunnen worden dat deze gebeurtenis zich bij jou herhaalt. 

Durf je hierover met iemand praten? 

Gr. Kenshin

Reageer