Vraag

Sex

  • 2 January 2020
  • 7 reacties
  • 374 Bekeken

Badge

Ik ben 15 jaar en een jongen, maar ik wil graag sex met een jongen. Ik heb het nog nooit gedaan. Mijn vraag is: hoe vind je nou zoiemand? want alle datingsites zijn 18+


7 reacties

Badge

?

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben 15 jaar en een jongen, maar ik wil graag sex met een jongen. Ik heb het nog nooit gedaan. Mijn vraag is: hoe vind je nou zoiemand? want alle datingsites zijn 18+

Ben opzich ook wel benieuwd

Badge

Dat wil ik ook graag weten, helaas kan ik je niet helpen.

Reputatie 1
Badge +1

Er is een soort ontmoetings site voor kinderen genaamd yubo daar kan je online video chatten enz

Badge

Heb dit ook ben 13 en wil ook dingen uitproberen maar weet niet hoe

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 7

chatplaza is een site waar je leuk kan chatte

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

We snappen dat jullie graag in contact willen komen met leeftijdsgenoten en daarom dus sites hiervoor met elkaar uitwisselen. Vanuit De Kindertelefoon willen we jullie hierbij wel meegeven dat het belangrijk is dat je hierin voorzichtig bent. Je weet namelijk niet wie er aan de andere kant zit en of degene echt is wie hij/zij zegt die dit is. Het kan zijn dat iemand daar zit met verkeerde bedoelingen. Geef dus niet zomaar persoonlijke gegevens en/of foto's van jezelf. En wil je met iemand afspreken, zorg dan altijd dat de eerste keer iemand met je meegaat om te kijken dat de persoon echt is wie je denkt dat hij/zij is.

Groetjes, 

Carolien (De Kindertelefoon)

Reageer