Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Beantwoord

Sex

• 16 september 2019
  • 3 reacties
  • 965 Bekeken

Badge
Rare vraag, kben 15 jaar en zou graag een keer seks hebben/gepijpt willen worden/beffen. Zijn meisjes er rond die tijd al klaar voor?
icon

Beste antwoord door Gio 16 september 2019, 19:27

Hey, Mr. Boy Op 15 jarige leeftijd zijn er zeker paar meisje er klaar voor! Alleen 1 tip als je een meisje hebt gevonden duidelijk maken dat je iets spanned wilt doen, Niet zomaar doen zo kan je niet in problemen komen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +1
Hey, Mr. Boy Op 15 jarige leeftijd zijn er zeker paar meisje er klaar voor! Alleen 1 tip als je een meisje hebt gevonden duidelijk maken dat je iets spanned wilt doen, Niet zomaar doen zo kan je niet in problemen komen.
Badge +1
Ik ben een jong meisje en inderdaad sex lijkt spannend maar ik weet ik ben nog een kind en sex is geen spelletje het kan nare situaties geven waarvoor meestal de verantwoordelijkheid niet wordt genomen.

1. Zwanger (een kind hoort niet te zorgen voor een kind)
2. SOA (geslachtsziekte zijn niet de fijnste en een van de grootste oorzaken van relatiebreuken

Als 1 van de 2 wilt vrijen zie dat beiden willen want liefje of niet als zij niet wilt is het aanranding maar weet gebeurt of niet een meisje is een zwakker type en dus geloven ze haar voor de volle 100%

Wij tieners zijn raar het ene moment is het ik wil de andere vuile verkrachter omdat we weten wij hebben macht en dus wees voorzichtig best wachten en dan ook nog een risico.
Badge
I ben 14 en ik wil zeker pijpen heeft worden en sex

Reageer